Πολιτική

Νέα αποχώρηση από το κόμμα Καρυστιανού: Εκτός και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου

Νέα αποχώρηση από το κόμμα Καρυστιανού: Εκτός και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Δεύτερη αποχώρηση, σε μια μέρα, από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού. Μετά τον πραγματογνώμονα των Τεμπών, Βασίλη Κοκοτσάκη, αποχώρησε και ο ο πτέραρχος εν αποστρατεία, Αθανάσιος Παπανικολάου.

Ο κ. Παπανικολάου δηλώνει ότι δεν θέλει να έχει καμία ανάμειξη με το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», καθώς στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας καθοδηγείται από ομάδα προσώπων εκ των οποίων πολλά είναι πρώην στελέχη της ΝΙΚΗΣ.

Κόμμα Καρυστιανού: Αποχωρεί και ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου

Ειδικότερα, μιλώντας στον Politica 89.8, ο κ. Παπανικολάου ανέφερε:

«Στήριξα την πρωτοβουλία αυτή, αποστέλλοντας ένα βίντεο με τις θέσεις μου για εθνικά θέματα, το οποίο μου ζητήθηκε από την κυρία Καρυστιανού και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε στη διακήρυξη και την προβολή της κίνησης. Το έπραξα θεωρώντας ότι συμμετείχα στη δημιουργία ενός κινήματος πολιτών με συμμετοχή μελών, συλλογικές διαδικασίες και διάλογο».

Και συνέχισε: «Στην πορεία, όμως, διαπίστωσα ότι η λειτουργία της κίνησης διέφερε από την εικόνα που είχα αρχικά σχηματίσει. Παρατήρησα ότι το εγχείρημα οργανωνόταν από συγκεκριμένη ομάδα προσώπων, πολλοί από τους οποίους προέρχονταν από στελέχη που είχαν αποχωρήσει από το κόμμα ΝΙΚΗ, και όχι μέσω διαδικασιών στις οποίες συμμετείχε ευρύτερα η βάση των πολιτών. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για την αρχική αυτή εκτίμηση.

Τελικώς, η εικόνα που διαμόρφωσα στην πορεία ήταν διαφορετική από εκείνη που αρχικά είχα αντιληφθεί. Για τον λόγο αυτό δεν έχω πλέον καμία σχέση, καμία συμμετοχή και καμία πολιτική αναφορά στην κίνηση αυτή».

Οι αιχμές Κοκοτσάκη

Υπενθυμίζεται ότι ο Βασίλης Κοκοτσάκης στην επιστολή με την οποία ανακοίνωσε την αποχώρησή του, κάνει λόγο για συγκεντρωτικό μοντέλο λήψης αποφάσεων, απουσία θεσμών και διαδικασιών, καθώς και για ένα εγχείρημα που, όπως υποστηρίζει, απομακρύνθηκε από το αρχικό όραμα ενός αυθεντικού κινήματος πολιτών.

«Κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο», αναφέρει ενώ καταγγέλλει ότι «δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο».

Σε άλλο σημείο, ο κ. Κοκοτσάκης,  επισημαίνει ότι «δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με “αυλές”», προσθέτοντας ότι «αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών».

Στρέφει μάλιστα ευθέως τα βέλη του προς τη Μαρία Καρυστιανού, σημειώνοντας ότι ως επικεφαλής του εγχειρήματος φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο οργανώθηκε και λειτούργησε το κόμμα.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;