Πολιτική

«Προσπαθούν να μας διασπάσουν με συκοφαντίες» λέει η Καρυστιανού μετά τις αποχωρήσεις από το κόμμα της

«Προσπαθούν να μας διασπάσουν με συκοφαντίες» λέει η Καρυστιανού μετά τις αποχωρήσεις από το κόμμα της

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Για πόλεμο και λάσπη που δέχεται το κόμμα της κάνει λόγο η Μαρία Καρυστιανού, ύστερα από τις σημερινές αποχωρήσεις από το κόμμα της.

Σε σχετική ανάρτησή της, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός μήνα από την ίδρυση του κόμματος «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», η ίδια ισχυρίζεται ότι οι επιθέσεις και οι συκοφαντίες κλιμακώνονται διαρκώς.

Την πολεμική αυτή, μάλιστα, υποστηρίζει πως την εκλαμβάνει ως ένδειξη ότι το κόμμα της «τα πάει καλά», αποδίδοντας τα πυρά σε ένα «βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα» το οποίο, όπως αναφέρει, μάχεται την προσπάθειά της.

Παράλληλα, η κ. Καρυστιανού καταγγέλλει στοχευμένες προσπάθειες διάσπασης και δημιουργίας διχόνοιας στο εσωτερικό του κινήματος, κάνοντας λόγο για τακτικές του τύπου «διαίρει και βασίλευε».

Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, τα κίνητρα πίσω από αυτές τις σκοτεινές –όπως τις χαρακτηρίζει– δράσεις είναι δόλια, ωστόσο εκφράζει την πεποίθηση ότι οι υπαίτιοι αργά ή γρήγορα αποκαλύπτονται, ξεκαθαρίζοντας ότι η ίδια δεν προτίθεται να παραιτηθεί.

Η ανάρτησή της:

«Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής!
Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά.
Αυτό μας χαροποιεί!
Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά!
Οι πολίτες καταλαβαίνουν!
Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται!
Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!
Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.
Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν.
Να σπείρουν την διχόνοια.
Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε.
Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.
Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται.
Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.
Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε!
Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.
Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.
Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας.
Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση.
Επιτέλους!
Μαζί για τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη!!»

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;