Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Επίθεση στην κυβέρνηση στη σκιά της πρωτόδικης απόφασης με την οποία επιβλήθηκε ποινή 20 μηνών με αναστολή στην Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου, για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων, εξαπέλυσε η ΕΛΑΣ.
«Η πρωτόδικη καταδίκη της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων αποτελεί μια ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία.
Σήμερα η Δικαιοσύνη αποφάνθηκε ότι το «σκάνδαλο των email» δεν ήταν ένα μεμονωμένο λάθος, αλλά η απόδειξη της εργαλειοποίησης του κράτους για ψηφοθηρικούς σκοπούς. Η μετατροπή των προσωπικών δεδομένων των πολιτών σε κομματική «λίστα» αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του κράτους δικαίου και προσβολή προς κάθε πολίτη» σημειώνει η ΕΛΑΣ ανεβάζοντας τους τόνους κατά της κυβέρνησης και εξαπολύοντας επίθεση στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη.
«Είναι τουλάχιστον προκλητική η στάση της κυβέρνησης, η οποία δια στόματος του κυβερνητικού εκπροσώπου επιχείρησε σήμερα να υποβαθμίσει το ζήτημα σε ένα απλό «mail». Η προσπάθεια αποσύνδεσης της παράνομης διαρροής από το κύρος της εκλογικής διαδικασίας και η επίκληση του «τεκμηρίου αθωότητας» για να καλυφθεί η πολιτική ανυποληψία των στελεχών της, επιβεβαιώνει την έλλειψη συναίσθησης της σοβαρότητας της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων».
Η άρνηση ανάληψης πολιτικής ευθύνης και η επιμονή στη συγκάλυψη – προσθέτει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΑΣ – συνιστούν θεσμική εκτροπή.
«Καλούμε την κυβέρνηση να εγκαταλείψει τις πρακτικές συγκάλυψης και να αναλάβει στο ακέραιο τις πολιτικές της ευθύνες. Η σημερινή απόφαση υπενθυμίζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι το κράτος δεν αποτελεί κομματικό λάφυρο και κανένας δεν βρίσκεται υπεράνω της προστασίας των δικαιωμάτων των πολιτών».
Πηγή: in.gr

