Την απόφαση να… θωρακιστεί απέναντι στο αντίπαλο δέος του NBA Europe και το άνοιγμά του στο ευρωπαϊκό μπάσκετ πήρε η Euroleague.
Την Παρασκευή (26/6) επιβεβαιώθηκε και επίσημα η έναρξη της μετάβασης της Euroleague σε μοντέλο franchise, με τις 13 ομάδες-μετόχους να παραμένουν στη διοργάνωση, ανάμεσά τους και η Ρεάλ Μαδρίτης.
Τι λένε στο εξωτερικό για τη μεγάλη αλλαγή στη Euroleague
Σύμφωνα με το Basketball Sphere, ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της νέας πραγματικότητας αφορά το κόστος εξόδου από τη διοργάνωση. Η διοργανώτρια Αρχή έχει αποφασίσει να ανεβάσει αρκετά τη ρήτρα που θα πρέπει να καταβάλει κάθε ομάδα που έχει συμβόλαιο μαζί της.
Έτσι, από τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που είναι αυτή την στιγμή η σχετική ρήτρα, το ποσό το οποίο θα πρέπει να καταβάλει κάποια ομάδα για να αποχωρήσει από αυτή θα φτάσει σε πρώτο στάδιο στα 100 εκατομμύρια ευρώ. Ενώ σε επόμενο στάδιο δεν αποκλείεται να φτάσει ακόμη και τα 200 εκατομμύρια ευρώ!
Προφανώς και είναι μια κίνηση με την οποία η Εuroleague θέλει να διασφαλίσει τα συμφέροντά της. Κίνηση που ενδεχομένως να έρχεται και ως αντίδραση σε φημολογίες που είχαν κυκλοφορήσει με αφορμή τη Ρεάλ Μαδρίτης και ενδεχόμενη αποχώρησή της με προορισμό το NBA Europe…
Πηγή: in.gr

