Αθλητισμός

Άρχισαν τα… όργανα για τον Τούχελ

Άρχισαν τα… όργανα για τον Τούχελ

Η Εθνική ομάδα της Αγγλίας έμεινε μακριά από τον καλό της εαυτό στο παιχνίδι με την Γκάνα και το τελικό 0-0 προκάλεσε πολλές αντιδράσεις στο μεγάλο νησί.

Δεν έχουν περάσει και πολλές μέρες από τα αποθεωτικά σχόλια για τη νίκη επί της Κροατίας με 4-2, αλλά ένα «στραβοπάτημα» ήταν αρκετό για να βρεθεί σε δύσκολη θέση ο ομοσπονδιακός τεχνικός των «λιονταριών», Τόμας Τούχελ.

Ο Γερμανός κόουτς είδε τον αγγλικό Τύπο να «ξεχνά» τη νίκη και την καλή εμφάνιση στο ματς με τους Κροάτες και να εστιάζει στην γκέλα απέναντι στους Γκανέζους.

Αυτό μάλιστα που πρέπει να σημειωθεί ότι η κριτική του αγγλικού Τύπου αλλά και των περισσότερων οπαδών της Αγγλίας, δεν ήταν τόσο για το αποτέλεσμα όσο για την εμφάνιση.

Εστίασαν δηλαδή στα πολλά προβλήματα που είχε η αγγλική ομάδα στην δημιουργία.

Η ομάδα του Τούχελ δεν έπαιξε καλό ποδόσφαιρο, έμοιαζε «εγκλωβισμένη» στην αμυντική τακτική της Γκάνας και ο Γερμανός προπονητής δεν μπόρεσε να βοηθήσει την ομάδα του από τον πάγκο.

Είτε με κάποια αλλαγή παίκτη είτε με αλλαγή τακτικής στο χορτάρι. Κι αυτό ακριβώς είναι το στοιχείο στο οποίο δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα τα αγγλικά μέσα ενημέρωσης.

Τονίζουν ότι ο Τούχελ δεν μπόρεσε να εφαρμόσει κάτι διαφορετικό, ενώ έβλεπε για μεγάλο χρονικό διάστημα ότι η ομάδα του δεν μπορούσε να βρει διαδρόμους και ν’ απειλήσει την εστία των Αφρικανών.

Οι Άγγλοι θεωρούν πως ο Γερμανός προπονητής έπρεπε να είναι πιο «παρεμβατικός» στο ματς και να η αφήσει τον χρόνο να κυλάει, καθώς ήταν εμφανές πως οι παίκτες της Γκάνας είχαν μπλοκάρει με αποτελεσματικό τρόπο, το δημιουργικό παιχνίδι των «λιονταριών».

Ο Τούχελ τόνισε μετά το τέλος του αγώνα πως δεν έχει κάποιο παράπονο από τους παίκτες του, εκθείασε την προσπάθεια που έκαναν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, αλλά οι αγγλικές εφημερίδες επισημαίνουν πως αυτή η αγωνιστική εικόνα είναι «καμπανάκι» ενόψει της συνέχειας.

Το σίγουρο είναι πως άρχισαν τα όργανα για τον Τούχελ και ο τεχνικός της Εθνικής Αγγλίας καλείται να βρει απαντήσεις.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;