Αθλητισμός

ΜακΚίσικ: «Επτά σεζόν, μία φανέλα, ένα σπίτι – Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου…»

ΜακΚίσικ: «Επτά σεζόν, μία φανέλα, ένα σπίτι – Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου…»

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ δημοσίευσε μία συγκινητική ανάρτηση στο instagram, στην οποία αναφέρεται στα επτά χρόνια της θητείας του στον Ολυμπιακό.

Ο Αμερικανός γκαρντ υπογραμμίζει ότι ο Ολυμπιακός θα είναι για πάντα κομμάτι του, ανεξάρτητα από το τί θα φέρει το μέλλον. Παράλληλα, ο ίδιος ευχαρίστησε τους Ερυθρόλευκους οπαδούς για τη στήριξή τους στο πρόσωπό του, τονίζοντας ότι απέκτησε μία δεύτερη οικογένεια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συμβόλαιο του ΜακΚίσικ με τον Ολυμπιακό ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου και θεωρείται πιθανό να μην ανανεώσει τη συνεργασία του με τους Πειραιώτες.

Η ανάρτηση του ΜακΚίσικ

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shaq McKissic (@smck40)

Όσα αναφέρει ο Αμερικανός στο μήνυμά του:

«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.

Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.

Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.

Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.

Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς.

Ολυμπιακός για πάντα».

Και η ανάρτηση της Μπέριλ

Λίγο αργότερα ακολούθησε και ένα post της συζύγου του, Μπέριλ, η οποία με τη σειρά της αποχαιρέτησε τους οπαδούς του Ολυμπιακού με μία, επίσης, συγκινητική ανάρτηση.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;