Πολιτική

Στην κινητοποίηση των εργαζομένων σε πρόληψη και απεξάρτηση ο Σακελλαρίδης – «Βρίσκονται στον δρόμο εξαιτίας της κυβέρνησης»

Στην κινητοποίηση των εργαζομένων σε πρόληψη και απεξάρτηση ο Σακελλαρίδης – «Βρίσκονται στον δρόμο εξαιτίας της κυβέρνησης»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Στην απεργιακή κινητοποίηση του Σωματείου Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης και του Συλλόγου Εργαζομένων στον ΕΟΠΑΕ συμμετείχε ο γραμματέας τη Νέας Αριστεράς, Γαβριήλ Σακελλαρίδης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Νέας Αριστεράς, οι εργαζόμενοι βρίσκονται στον δρόμο «απέναντι στις συνέπειες του διαλυτικού νόμου Βαρτζόπουλου, μιας ωμής επίθεσης στο κοινωνικό δικαίωμα για δημόσια και δωρεάν, υψηλού επιπέδου πρόληψη και θεραπεία», ενώ επισημαίνεται πως «η κατάργηση των δημόσιων προγραμμάτων απεξάρτησης του ΕΣΥ και η υπαγωγή της λειτουργίας τους στη λογική ‘κόστους – οφέλους’ οδηγούν στην εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών και ανοίγουν τον δρόμο στην ιδιωτική πρωτοβουλία στην πρόληψη, τη θεραπεία και την κοινωνική επανένταξη».

Την ίδια στιγμή, υπογραμμίζεται, «διαλύεται η φιλοσοφία των ‘στεγνών’ θεραπευτικών προγραμμάτων, καταργείται η αυτοτέλεια δομών που έχουν αποδείξει επί δεκαετίες την αποτελεσματικότητά τους και παραμένει αβέβαιο το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης μετά το 2027».

«Είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας, σε αυτόν τον αγώνα που εξελίσσεται εδώ και πολύ καιρό, πολλούς μήνες, πολλά χρόνια», δήλωσε ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, στο πλαίσιο της κινητοποίησης, και τόνισε πως, «στην πραγματικότητα, από τη στιγμή που ανέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, μία από τις πρώτες της πράξεις ήταν η επίθεση στην απεξάρτηση και η προσπάθεια να αναδιατάξει πλήρως το τοπίο, όπως το γνωρίζαμε και όπως λειτουργούσε».

Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης στην απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης

Προφανώς, παραδέχθηκε, «υπήρχαν πολλά προβλήματα στον τομέα της απεξάρτησης και της πρόληψης. Αυτό, όμως, που έχει κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι να επιτεθεί με κάθε τρόπο και να αλλάξει τα πάντα, σε μια προσπάθεια να καταργήσει την αυτονομία των θεραπευτικών κοινοτήτων και των εργαζομένων, αλλά και να ανοίξει τον δρόμο για την ευρύτερη και πλήρη ιδιωτικοποίηση τόσο της πρόληψης όσο και της απεξάρτησης», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Όπως ανέφερε ο κ. Σακελλαρίδης, «ξέρουμε πόσες ιδιωτικές κλινικές καραδοκούν γύρω από αυτά τα ζητήματα. Ξέρουμε ποια είναι τα συμφέροντα που στοιβάζονται γύρω από αυτή την προοπτική. Και ξέρουμε πόσο θετικά αντιμετωπίζουν αυτή την κατεύθυνση η κυβέρνηση και το υπουργείο» και απευθυνόμενος στους εργαζόμενους τόνισε πως «ο αγώνας που δίνετε είναι ένας αγώνας που κινητοποιεί ευρύτερες δυνάμεις μέσα στην κοινωνία, και αυτό το γνωρίζετε. Είστε κομμάτι αυτής της κοινωνίας, μέσα από τον τρόπο με τον οποίο έχετε δουλέψει εδώ και δεκαετίες. Έχετε συνδεθεί με την κοινωνία, έχετε γίνει οργανικό της κομμάτι. Έχετε ανοίξει για να δεχτείτε την κοινωνία και η κοινωνία έχει ανοίξει για να δεχτεί εσάς και τις θεραπευτικές κοινότητες, τις οικογένειες, τους εξαρτημένους, τους ανθρώπους που αγωνίζονται και ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά, με την ελπίδα και την αισιοδοξία ότι στο τέλος του δρόμου θα δουν φως στο τούνελ».

«Ο νόμος της ψυχιατρικής απορρύθμισης και η διοίκηση απαξιώνουν τους εργαζόμενους»

«Αυτός ακριβώς ο αγώνας αποτελεί έμπνευση για όλους εμάς τους υπόλοιπους. Είναι δύναμη για τους αγώνες που δίνουμε στην καθημερινότητά μας», υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι, όπως ειπώθηκε από τους φορείς, από τους εκπροσώπους των σωματείων, του ΕΟΠΥΥ και των Κέντρων Πρόληψης, «όσα έχουν γίνει με τον νόμο που ψηφίστηκε πριν από δύο χρόνια, τον νόμο της ψυχιατρικής απορρύθμισης,  αλλά και ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεται η διοίκηση του ενιαίου οργανισμού, απαξιώνουν πλήρως τους εργαζομένους και δίνουν τη δυνατότητα για εκδικητικές και ρεβανσιστικές συμπεριφορές απέναντι στους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρωτοπορία αυτού του αγώνα».

Επισημαίνοντας πως «αυτό πρέπει να σταματήσει», ο κ. Σακελλαρίδης δήλωσε χαρακτηριστικά πως «η διοίκηση πρέπει να αλλάξει τροπάριο. Πρέπει να δεχτεί το σωματείο. Πρέπει να γίνει ουσιαστικός και πραγματικός διάλογος πάνω στα ζητήματα που αφορούν όχι μόνο τα συνδικαλιστικά και τα εργασιακά σας δικαιώματα, αλλά και τα ζητήματα που αφορούν ευρύτερα την κοινότητα. Όμως, όπως γνωρίζετε καλύτερα και από εμένα, τα δικά σας δικαιώματα, τα εργασιακά σας δικαιώματα, ταυτίζονται απολύτως με τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν η πρόληψη και η απεξάρτηση», προσέθεσε, σημειώνοντας πως «δεν είναι δυνατόν άνθρωποι που στερούνται την εργασιακή αξιοπρέπεια να μπορέσουν να συνεισφέρουν, με τον τρόπο που μπορούν, σε αυτό το δύσκολο έργο της πρόληψης και της απεξάρτησης».

Καταλήγοντας, ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης δήλωσε ότι η Νέα Αριστερά, με όσες δυνάμεις έχει, είναι μαζί τους, στο πλευρό τους, σε αυτό τον δύσκολο αγώνα. «Νομίζω πραγματικά ότι ο τρόπος με τον οποίο έχετε πορευτεί τις τελευταίες δεκαετίες και τα τελευταία χρόνια, γιατί είστε ένας ιστορικός χώρος που δίνει αυτές τις μάχες, αποτελεί μοντέλο και για την υπόλοιπη κοινωνία: για τον τρόπο με τον οποίο διεκδικούμε και για τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε οργανικά με ευρύτερα τμήματα της κοινωνίας. Καλή δύναμη στον αγώνα σας και νίκες σε όλες τις μάχες που θα δώσετε», τόνισε χαρακτηριστικά.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά αφιερωμένη στη γέννηση της δημοκρατίας διοργανώνουν την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 8.30 το βράδυ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, το Σωματείο «Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου» και το CineDoc, καθώς στον κήπο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου θα προβληθεί, με ελεύθερη είσοδο, το ντοκιμαντέρ «Το Λίκνο της Δημοκρατίας», σε σκηνοθεσία της Florence Tran.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;