Πολιτική

Π. Δουδωνής: Το εκλογικό «τραύμα» της ΝΔ σε Αθήνα και Θεσσαλία πλήττει τους θεσμούς

Π. Δουδωνής: Το εκλογικό «τραύμα» της ΝΔ σε Αθήνα και Θεσσαλία πλήττει τους θεσμούς

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Μια αιχμηρή τοποθέτηση από το βήμα της Βουλής πραγματοποίησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Δουδωνής, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι νομοθετεί υπό το βάρος της εκλογικής της ήττας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, προκαλώντας έτσι άμεσο πλήγμα στο κύρος των θεσμών.

Στο στόχαστρο του κ. Δουδωνή βρέθηκε η κυβερνητική παράταξη και, πιο συγκεκριμένα, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Καιρίδης. Σε ομιλία του στο κοινοβούλιο, ερμήνευσε τη στάση και τις νομοθετικές κινήσεις της πλειοψηφίας ως απόρροια του πολιτικού «τραύματος» που άφησαν πίσω τους οι αυτοδιοικητικές κάλπες.

Σύμφωνα με την ανάλυσή του, η απώλεια του Δήμου Αθηναίων (του μεγαλύτερου δήμου της χώρας) και της Περιφέρειας Θεσσαλίας εξακολουθεί να βαραίνει τη Νέα Δημοκρατία. Το μείζον ζήτημα, ωστόσο, όπως υπογράμμισε με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο, είναι ο τρόπος διαχείρισης αυτής της ήττας.

Χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα, ο Παναγιώτης Δουδωνής τόνισε ότι, αντί το συγκεκριμένο «τραύμα» να αποτελέσει αντικείμενο εσωτερικής… «ψυχανάλυσης» για το κυβερνών κόμμα, έχει πλέον ενσωματωθεί στη νομοπαραγωγική διαδικασία. Κατέληξε δε στο συμπέρασμα πως η εργαλειοποίηση της νομοθέτησης για την εξυπηρέτηση μικροκομματικών απωθημένων οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση και την «τρώση» των ίδιων των δημοκρατικών θεσμών.


Ολόκληρη η παρέμβαση του Π. Δουδωνή:

«Αν ακούσει κανείς και διαβάσει κανείς πίσω από αυτά τα οποία λέει και είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, ο κύριος Καιρίδης, βρίσκει ένα “τραύμα”. Και το “τραύμα” αυτό λέγεται απώλεια μιας εκλογικής αναμέτρησης στο μεγάλο δήμο της χώρας και σε μια πολύ σημαντική περιφέρεια της χώρας, όπως είναι η Θεσσαλία.

Όταν όμως, αντί αυτό να είναι αντικείμενο της ψυχανάλυσης, είναι αντικείμενο της νομοπαραγωγικής διαδικασίας, μεταφερόμαστε από το σημείο του “τραύματος” στο σημείο της τρώσης των θεσμών και του κύρους τους».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά αφιερωμένη στη γέννηση της δημοκρατίας διοργανώνουν την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 8.30 το βράδυ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, το Σωματείο «Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου» και το CineDoc, καθώς στον κήπο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου θα προβληθεί, με ελεύθερη είσοδο, το ντοκιμαντέρ «Το Λίκνο της Δημοκρατίας», σε σκηνοθεσία της Florence Tran.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;