Μαγνησία

Μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή του επιβατηγού δρομολογιακού ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ

Μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή του επιβατηγού  δρομολογιακού ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ

Μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή παρουσίασε το επιβατικόδρομολογιακό πλοίο ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο στη γραμμή Αγία Κυριακή νησί Τρικέρι Βόλος. Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, το πρόβλημα διαπιστώθηκε κατά τη διαδικασία απόπλου

Μηχανική βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή παρουσίασε το επιβατικόδρομολογιακό πλοίο ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο στη γραμμή Αγία Κυριακή νησί Τρικέρι Βόλος.

Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, το πρόβλημα διαπιστώθηκε κατά τη διαδικασία απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Αγίας Κυριακής, τις πρωινές ώρες της χθεσινής ημέρας. Ο πλοίαρχος ενημέρωσε άμεσα τη Λιμενική Αρχή Αγίας Κυριακής Βόλου για τη μηχανική δυσλειτουργία, όπως προβλέπεται από τις ισχύουσες διαδικασίες ασφάλειας.

Από το Β Λιμενικό Τμήμα Αγίας Κυριακής του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου αποφασίστηκε αρχικά η απαγόρευση απόπλου του ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ, προκειμένου να ελεγχθεί η κατάσταση και να διασφαλιστεί πλήρως η ασφάλεια επιβατών και πληρώματος. Κατά το χρονικό διάστημα αυτό, το πλοίο παρέμεινε δεμένο στο λιμάνι, χωρίς να αναφερθούν τραυματισμοί ή άλλα προβλήματα.

Μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών αποκατάστασης της βλάβης από το τεχνικό προσωπικό και τον σχετικό έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι η μηχανή τέθηκε εκ νέου σε κανονική λειτουργία. Κατόπιν αυτού, η Λιμενική Αρχή ήρε την απαγόρευση και επέτρεψε τον απόπλου του πλοίου.

Το ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ συνέχισε κανονικά την εκτέλεση των εγκεκριμένων δρομολογίων του στη συγκεκριμένη γραμμή, χωρίς περαιτέρω επιπτώσεις στην ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της περιοχής.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio