Μαγνησία

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι οι οδηγοί φορτηγών Μαγνησίας Εκτός εργασίας λόγω έλλειψης καρτών ταχογράφου

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι οι οδηγοί φορτηγών Μαγνησίας  Εκτός εργασίας λόγω έλλειψης καρτών ταχογράφου

Σοβαρά προβλήματα που πλήττουν άμεσα τη βιωσιμότητα του κλάδου των οδικών μεταφορών ανέδειξε ο Ζήσης Ντελόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Εθνικών Διεθνών Μεταφορών νομού Μαγνησίας, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου. Όπως τόνισε, εκατοντάδες επαγγελματίες

Σοβαρά προβλήματα που πλήττουν άμεσα τη βιωσιμότητα του κλάδου των οδικών μεταφορών ανέδειξε ο Ζήσης Ντελόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών Φορτηγών Εθνικών Διεθνών Μεταφορών νομού Μαγνησίας, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου. Όπως τόνισε, εκατοντάδες επαγγελματίες οδηγοί σε όλη τη χώρα παραμένουν ουσιαστικά εκτός αγοράς εργασίας, εξαιτίας της αδυναμίας του κράτους να προμηθευτεί εγκαίρως τις απαραίτητες κάρτες οδηγού για τους ψηφιακούς ταχογράφους.

Σύμφωνα με τον κ. Ντελόπουλο, πρόκειται για το δεύτερο αντίστοιχο περιστατικό μέσα σε τέσσερα χρόνια, με αποτέλεσμα οδηγοί που έχουν λήξει οι κάρτες τους να μην μπορούν να εργαστούν νόμιμα από τον Μάιο, ούτε στο εσωτερικό ούτε στο εξωτερικό, λόγω των αυστηρών ελέγχων. Όπως σημείωσε, δεν υπάρχει ακόμη σαφές χρονοδιάγραμμα ούτε συμφωνία για την προμήθεια των καρτών, ενώ καθυστερήσεις καταγράφονται και στις αρμόδιες υπηρεσίες, παρά την κατάθεση των απαιτούμενων δικαιολογητικών.

Παράλληλα, επεσήμανε το ζήτημα της μείωσης του ορίου ταχύτητας για τα φορτηγά στα 80 χλμ./ώρα στο εθνικό οδικό δίκτυο, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη ισχύουν τα 90 χλμ./ώρα, χαρακτηρίζοντας το μέτρο καθαρά εισπρακτικό, ιδίως στον άξονα ΑθήναΘεσσαλονίκη όπου συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των μεταφορών.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στους αυστηρούς ελέγχους ωραρίου εργασίας, με πρόστιμα που φτάνουν τα 1.500 και 2.000 ευρώ για μικρές υπερβάσεις, συχνά λόγω καθυστερήσεων από καιρικές συνθήκες, κυκλοφοριακά προβλήματα ή αγροτικά μπλόκα. Όπως υπογράμμισε, οι οδηγοί τιμωρούνται ακόμη και όταν υπερβαίνουν οριακά τον χρόνο εργασίας για να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου κατήγγειλε επίσης αθέμιτο ανταγωνισμό από αλλοδαπά φορτηγά που δραστηριοποιούνται παράνομα στην εσωτερική αγορά χωρίς επαρκείς ελέγχους. Τέλος, δήλωσε τη στήριξη του κλάδου στις κινητοποιήσεις των αγροτών και προανήγγειλε γενικές συνελεύσεις την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου, από τις οποίες αναμένεται να προκύψουν αποφάσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Με βάση το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην13 Δεκεμβρίου 2025, ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας επισκέφθηκε το μπλόκο των αγροτών στις Μικροθήβες, όπου τόνισε ότι τα αιτήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων δεν περιορίζονται σε οικονομικές ενισχύσεις, αλλά αφορούν τη συνολική διασφάλιση του μέλλοντος και της βιωσιμότητας του πρωτογενούς τομέα, ασκώντας παράλληλα κριτική στην κυβερνητική πολιτική για το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις ελλείψεις σε υποδομές και επιστημονικό...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Αν ο εμβολιασμός ήταν πράγματι «σταθερή και προσωπική θέση» του Περιφερειάρχη, γιατί δεν επιβλήθηκε εγκαίρως ως αδιαπραγμάτευτη στρατηγική πριν χαθούν 522.000 ζώα;

2. Πόση αξία έχουν οι διακηρύξεις περί «στήριξης μέχρι τέλους» όταν ο στρατηγικός σχεδιασμός, το επιστημονικό προσωπικό και οι υποδομές εξακολουθούν να απουσιάζουν στην πράξη;

3. Όταν οι πολιτικές θέσεις αναθεωρούνται εκ των υστέρων και παρουσιάζονται ως διαχρονική συνέπεια, ποιος τελικά αναλαμβάνει την ευθύνη για το κόστος και τις συνέπειες της καθυστέρησης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio