Μαγνησία

Μαγνησία: Έρευνα καταγράφει την κατάσταση των οδηγών φορτηγών που επηρεάζει την ασφάλεια στις εθνικές οδούς

Μαγνησία: Έρευνα καταγράφει την κατάσταση των οδηγών φορτηγών που επηρεάζει την ασφάλεια στις εθνικές οδούς

Έρευνα πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Τροχαία και τους Αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου προκειμένου να αναδειχθούν τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί φορτηγών, τα οποία επηρεάζουν την ασφάλεια των μετακινήσεων στις εθνικές οδούς.

Έρευνα πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Τροχαία και τους Αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου προκειμένου να αναδειχθούν τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί φορτηγών, τα οποία επηρεάζουν την ασφάλεια των μετακινήσεων στις εθνικές οδούς.

Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη, αρχής γενομένης από 15 Νοεμβρίου, και αναμένεται να διαρκέσει περίπου ένα μήνα και να ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, ενώ τα αποτελέσματά της πρόκειται να δημοσιευθούν την άνοιξη του 2026.

Όπως ανέφερε στην ΕΡΤ και την εκπομπή της ΕΡΤ3 Περίμετρος ο διευθυντής λειτουργίας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Δημήτρης Μανδαλώζης, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια τέτοια έρευνα, για την ακρίβεια η έρευνα επαναλαμβάνεται μετά από χρόνια – είχε ξεκινήσει με πρωτοβουλία του τμήματος Τροχαίας Μαγνησίας με μεγαλύτερο εύρος, με στόχο να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία που είχε αναδείξει αρχικά και να τα επεκτείνουμε ώστε όλα τα προβλήματα στην ασφάλεια των μετακινήσεων στις εθνικές οδούς που σχετίζονται με τη φυσική κατάσταση των οδηγών να τα αξιοποιήσουμε και να πάρουμε τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς οι οδηγοί φορτηγών οδηγούν πολλές ώρες, παρουσιάζουν προβλήματα με τη φυσική τους κατάσταση. Αυτό προφανώς έχει συνέπεια στην οδηγική συμπεριφορά τους. Πολύ μεγάλο ποσοστό των οδηγών στην αρχική έρευνά μας εμφάνιζαν φυσική κατάσταση κατώτερη από αυτή ενός νεογέννητου παιδιού.

Από την πλευρά της η Αστυνόμος Α, Υποδιοικητής – Τροχαία Αυτοκινητόδρομων ΜαγνησίαςΒασιλική Φιλοκώστα, εξήγησε ότι ο ρόλος της Τροχαίας είναι η ασφαλής ακινητοποίηση των φορτηγών οχημάτων στον χώρο στάθμευσης στο Αερινό Μαγνησίας, ώστε το επιστημονικό προσωπικό να πραγματοποιήσει την έρευνα. Η ανταπόκρισή τους είναι πολύ καλή, σταματούν με μεγάλη προθυμία. Μέχρι στιγμής 92 οδηγοί έχουν σταματήσει και έχουν λάβει μέρος στην έρευνα, είπε χαρακτηριστικά.

Τα καρδιοαγγειακά νοσήματα φαίνεται να εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα στους οδηγούς φορτηγών, είπε στην Περίμετρο ο κ. Ντούμας, μεταδιδακτορικός ερευνητής του τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, συμπληρώνοντας: Δεν μπορούμε ακόμα να δώσουμε στατιστικά δεδομένα, ωστόσο εμπειρικά προκύπτει ότι οι περισσότεροι κάνουν παράπονα πως έχουν συχνά έντονη αίσθηση κόπωσης και υπνηλίας. Επιπλέον, επειδή κάνουν πολύ καθιστική ζωή, είναι πολύ συχνά τα φαινόμενα καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

Ρεπορτάζ: Φρόσω Παύλου

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio