Μαγνησία

Η Σκιάθος στο εμβληματικό The Cube στην Times Square της Νέας Υόρκης

Η Σκιάθος στο εμβληματικό The Cube στην Times Square της Νέας Υόρκης

Σε μια καινοφανή πρωτοβουλία με στόχο τη διαφήμιση του τόπου στο αμερικανικό και στο διεθνές κοινό προχώρησε ο δήμος Σκιάθου καταχωρώντας διαφημιστικό σποτ στον γνωστό κύβο της Times Square της Νέας Υόρκης. Το βίντεο, που απεικονίζει τις ομορφιές του αγαπημένου νησιού των

Σε μια καινοφανή πρωτοβουλία με στόχο τη διαφήμιση του τόπου στο αμερικανικό και στο διεθνές κοινό προχώρησε ο δήμος Σκιάθου καταχωρώντας διαφημιστικό σποτ στον γνωστό κύβο της Times Square της Νέας Υόρκης.

Το βίντεο, που απεικονίζει τις ομορφιές του αγαπημένου νησιού των Σποράδων, έχει διάρκεια 10 δευτερολέπτων και επαναλαμβάνεται κάθε 100 δευτερόλεπτα, αρχής γενομένης από τη 17η Νοεμβρίου έως και τις 24 Νοεμβρίου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που προβαίνουμε σε δράση προβολής στο εξωτερικό. Έχουμε κάνει τέτοιες δράσεις σε αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς οργανισμούς, σε μέσα μαζικής μετακίνησης όπως το Μετρό του Λονδίνου και του Παρισιού, το τραμ της Ζυρίχης και της Στοκχόλμης. Φέτος για πρώτη φορά το δοκιμάσαμε το συγκεκριμένο, καθώς υπάρχει κοινό τόσο από την Αμερική όσο και από άλλες μεγάλες πόλεις της Ευρώπης όπως φαίνεται και από την ιχνηλάτηση των επισκεπτών του νησιού μας μέσω των αεροπορικών εταιρειών στο οποίο στοχεύουμε μ αυτή τη δράση προβολής. Επιπλέον το αμερικανικό κοινό είναι επισκέπτες που κάνουν μεγάλη κατανάλωση στους τόπους προορισμού, εξήγησε μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή της ΕΡΤ3 Περίμετρος ο δήμαρχος Σκιάθου Θεόδωρος Τζούμας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το πρόγραμμα δράσεων προβολής του δήμου μας είναι της τάξης των 500.000 ευρώ ετησίως, από τα οποία το μεγαλύτερο μέρος κατευθύνεται σε αεροπορικές εταιρείες. Η συγκεκριμένη δράση στην Times Square της Νέας Υόρκης κόστισε 40.000 ευρώ, ποσό που δεν θεωρούμε πως είναι μεγάλο αν συγκριθεί, για παράδειγμα, με μια ολοσέλιδη καταχώριση σε ένα διμηνιαίο περιοδικό αεροπορικής εταιρείας που κοστίζει 8.000 ευρώ ή στο Μετρό του Λονδίνου όπου για δύο εβδομάδες σε 36 σταθμούς δώσαμε 28.000 ευρώ καθώς στη Νέα Υόρκη το κοινό που θα πιάσει το σποτ μας είναι διεθνές και θα έχει μεγάλο αντίκτυπο.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio