Μαγνησία

Μαγνησία: Δυναμική εισβολή και στην πολωνική αγορά του ελληνικού προϊόντος

Μαγνησία: Δυναμική εισβολή και στην πολωνική αγορά του  ελληνικού προϊόντος

Ιδιαίτερα ενισχυμένη εμφανίζεται η προοπτική της Μαγνησίας στην πολωνική τουριστική αγορά, μετά τη συμμετοχή της τοπικής αποστολής στο European Road Show 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 12 και 13 Νοεμβρίου στο Κατοβίτσε και τη Βαρσοβία. Σε συνεργασία με την Choose Greece, οι εκπρόσωποι της

Ιδιαίτερα ενισχυμένη εμφανίζεται η προοπτική της Μαγνησίας στην πολωνική τουριστική αγορά, μετά τη συμμετοχή της τοπικής αποστολής στο European Road Show 2025, που πραγματοποιήθηκε στις 12 και 13 Νοεμβρίου στο Κατοβίτσε και τη Βαρσοβία. Σε συνεργασία με την Choose Greece, οι εκπρόσωποι της ελληνικής πλευράς είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν στοχευμένες Β2Β συναντήσεις με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και διακεκριμένους δημοσιογράφους, σε μία δράση που συγκέντρωσε περισσότερα από 100 πολωνικά τουριστικά γραφεία.

Το Επιμελητήριο Μαγνησίας εκπροσώπησε ο πρόεδρός του και επικεφαλής του Τουριστικού Τμήματος, Αριστοτέλης Μπασδάνης, ο οποίος είχε γόνιμες συναντήσεις με τον Έλληνα Πρόξενο στην Πολωνία, Σπύρο Βούρτση, καθώς και με τον Διευθυντή του ΕΟΤ, Δημήτρη Βασιλειάδη, διερευνώντας τις δυνατότητες ενίσχυσης της τουριστικής γέφυρας μεταξύ Πολωνίας και Μαγνησίας. Παράλληλα, το Επιμελητήριο ετοιμάζει fam trip για επιλεγμένους πράκτορες, με στόχο την άμεση γνωριμία τους με τον προορισμό.

Ακολούθησαν επαφές του κ. Μπασδάνη με τον Αναλυτή Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας, Γρηγόρη Παντελή, αλλά και με τον ομόλογό του στη Βαρσοβία, Marek Traczyk. Οι συζητήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με έμφαση στην περαιτέρω διπλή ανάπτυξη εμπορίου και τουρισμού, καθώς και στην αξιοποίηση του αεροδρομίου Κεντρικής Ελλάδος στη Νέα Αγχίαλο ως στρατηγικού κόμβου.

Η ελληνική αποστολή έτυχε θερμής υποδοχής, επιβεβαιώνοντας το έντονο ενδιαφέρον της πολωνικής αγοράς. Στο Road Show συμμετείχαν επίσης η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, ο Δήμος Ρεθύμνης, καθώς και η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου, παρουσιάζοντας το ισχυρό τουριστικό αποτύπωμα του νησιού.

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Choose Greece, Λεωνίδα Μπαμπάνη, η συστηματική επένδυση της εταιρείας στην πολωνική αγορά αποδίδει σταθερά καρπούς, εκτιμώντας πως μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η Πολωνία θα βρεθεί στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών αγορών για την Ελλάδα.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio