Μαγνησία

Αν. Τσιαπλές: Παρ ολίγον νέα Τέμπη στην Παλιά Εθνική Οδό καρμανιόλα Λάρισας Βόλου

Αν. Τσιαπλές: Παρ ολίγον νέα Τέμπη στην Παλιά Εθνική Οδό καρμανιόλα Λάρισας  Βόλου

Το πρόσφατο τροχαίο με την ανατροπή λεωφορείου και τον τραυματισμό 13 γυναικών στην Παλιά Εθνική Οδό Λάρισας Βόλου επαναφέρει στο προσκήνιο τα σοβαρά ζητήματα οδικής ασφάλειας, σε έναν δρόμο που εδώ και χρόνια χαρακτηρίζεται καρμανιόλα. Η συγκεκριμένη αρτηρία, η οποία

Το πρόσφατο τροχαίο με την ανατροπή λεωφορείου και τον τραυματισμό 13 γυναικών στην Παλιά Εθνική Οδό Λάρισας Βόλου επαναφέρει στο προσκήνιο τα σοβαρά ζητήματα οδικής ασφάλειας, σε έναν δρόμο που εδώ και χρόνια χαρακτηρίζεται καρμανιόλα. Η συγκεκριμένη αρτηρία, η οποία δέχεται καθημερινά μεγάλη κυκλοφορία φορτηγών, επιβατικών και αγροτικών οχημάτων, παραμένει χωρίς τις απαραίτητες παρεμβάσεις, παρά τη συχνότητα σοβαρών ατυχημάτων, επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Αν. Τσιαπλές, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας.

Η υψηλή κίνηση οφείλεται και στο κόστος των πολλαπλών διοδίων στην ΠΑΘΕ, το οποίο ωθεί μεγάλο αριθμό οδηγών να χρησιμοποιεί την παλιά εθνική οδό ως εναλλακτική, αυξάνοντας την επικινδυνότητά της. Σύμφωνα με τη Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, η κατάσταση αποτελεί αποτέλεσμα χρόνιων πολιτικών επιλογών και καθυστερήσεων, επιρρίπτοντας ευθύνες τόσο στη σημερινή περιφερειακή αρχή Κουρέτα όσο και στην προηγούμενη του Αγοραστού, για την απουσία ενός σύγχρονου και ασφαλούς οδικού άξονα που θα συνδέει τις δύο μεγάλες πόλεις της Θεσσαλίας.

Η παράταξη υπογραμμίζει πως δεν υπάρχει πλέον περιθώριο αναμονής και ζητά την άμεση έναρξη της ανακατασκευής της Παλιάς Εθνικής Οδού με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας, προκειμένου να προστατευθούν οδηγοί, επιβάτες και οι κάτοικοι των οικισμών που βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio