Μαγνησία

Ο Βόλος και το Πήλιο στο επίκεντρο της προβολής στην Κεντρική Ευρώπη

Ο Βόλος και το Πήλιο στο επίκεντρο της προβολής στην Κεντρική Ευρώπη

Στοχευμένη καμπάνια προβολής του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου αναλαμβάνει ο Δήμος Βόλου, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον δημοφιλή ταξιδιωτικό ιστότοπο Griekenland.net και το περιοδικό KALA

Στοχευμένη καμπάνια προβολής του Βόλου και του Πηλίου στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου αναλαμβάνει ο Δήμος Βόλου, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού. Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον δημοφιλή ταξιδιωτικό ιστότοπο Griekenland.net και το περιοδικό KALA Magazine, με χρηματοδότηση από τον Δήμο, και περιλαμβάνει καταχωρήσεις, editorial άρθρα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής στην Κεντρική Ευρώπη και η ανάδειξη των μοναδικών της χαρακτηριστικών.

Ο Griekenland.net αποτελεί τα τελευταία χρόνια βασική πηγή ενημέρωσης για την Ελλάδα στην Ολλανδία και το Βέλγιο, προσφέροντας ειδήσεις, αφιερώματα και πρακτικές πληροφορίες για ελληνικούς προορισμούς. Παράλληλα, το KALA Magazine παρουσιάζει την Ελλάδα μέσα από ταξιδιωτικά αφιερώματα, πολιτιστικά και γαστρονομικά θέματα, απευθυνόμενο σε κοινό που αναζητά ποιοτικές εμπειρίες.

Η συνεργασία προέκυψε μετά τη συμμετοχή του Δήμου Βόλου στη διεθνή τουριστική έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη και αξιολογήθηκε μέσω επίσκεψης του εκδότη και δημοσιογράφου του Griekenland.net, κ. Bas Wanrooij, στην περιοχή για καλοκαιρινές διακοπές. Το πρόγραμμα περιλάμβανε γαστρονομικές διαδρομές από τη Νέα Αγχίαλο έως το Πήλιο, γνωριμία με τοπικούς παραγωγούς και συλλόγους, αλλά και διαδρομές σε παραλίες, χωριά και το ιστορικό τρενάκι του Πηλίου.

Ο κ. Wanrooij τόνισε πως ο Βόλος και το Πήλιο προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες κάθε εποχή του χρόνου, από θάλασσα και πολιτισμό έως σκι και πεζοπορία.

Η καμπάνια υποστηρίζεται και από τους Δήμους Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου, καθώς και τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Μαγνησίας, εδραιώνοντας τον Βόλο και το Πήλιο ως αυθεντικό, ποιοτικό και βιώσιμο τουριστικό προορισμό για το διεθνές κοινό.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio