Μαγνησία

Πρωτοβουλίες της αντιπολίτευσης για τα αδέσποτα στον Βόλο – Σχέδιο δράσης και κριτική στη δημοτική Αρχή

Πρωτοβουλίες της αντιπολίτευσης για τα αδέσποτα στον Βόλο – Σχέδιο δράσης και κριτική στη δημοτική Αρχή

Με δέσμη άμεσων ενεργειών και στόχο την ουσιαστική παρέμβαση στο πρόβλημα των αδέσποτων ζώων, η αντιπολίτευση στον Δήμο Βόλου δηλώνει αποφασισμένη να αναλάβει δράση από τώρα, χωρίς να περιμένει τις επόμενες εκλογές. Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Συμμαχία για το Βόλο», Μάρκος Βαξεβανόπουλος, ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει έμπρακτη στήριξη φιλοζωικών σωματείων, διάλογο με επιστημονικούς φορείς και κατάρτιση ολοκληρωμένου σχεδίου διαχείρισης.

Όπως ανέφερε, βασικός άξονας είναι η εκπόνηση ενός δεκαετούς προγράμματος, με στοχευμένες στειρώσεις, ενίσχυση ελέγχων για δεσποζόμενα ζώα και ουσιαστική συνεργασία με τον Κτηνιατρικό Σύλλογο και εθελοντικές ομάδες. «Δεν χρειάζεται να περιμένουμε δύο ή δυόμισι χρόνια που είναι οι αυτοδιοικητικές εκλογές. Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας», τόνισε, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι μέσα σε μία δεκαετία το πρόβλημα μπορεί να περιοριστεί δραστικά.

Παράλληλα, άσκησε δριμεία κριτική στη δημοτική αρχή, κάνοντας λόγο για πλήρη αποτυχία διαχείρισης και έλλειψη οργανωμένης πολιτικής. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη δήλωση περί ευθανασίας ζώων, που παραμένουν αζήτητα στα καταφύγια, χαρακτηρίζοντάς την «ακραία» και «ομολογία αποτυχίας».

Ο ίδιος επεσήμανε, ότι δεν υπάρχει συνεργασία με φιλοζωικές οργανώσεις, ενώ κατήγγειλε απουσία ελέγχων ακόμη και σε ποιμνιοστάσια, σημειώνοντας ότι «κανενός τα σκυλιά δεν έχουν ελεγχθεί». Παράλληλα, αναφέρθηκε σε καθυστερήσεις στην επέκταση του Κυνοκομείου, παρά τη διαθεσιμότητα χρηματοδότησης, αλλά και σε λανθασμένες μελέτες και επιλογές που επιδεινώνουν την κατάσταση.

Ο κ. Βαξεβανόπουλος υπογράμμισε, ότι η διαχείριση των αδέσποτων απαιτεί πολυεπίπεδη προσέγγιση, με αλλαγή νοοτροπίας, εκπαίδευση των πολιτών και αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας. «Δεν φταίνε τα ζώα, αλλά η έλλειψη οργάνωσης και ευθύνης», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κλείνοντας, υπογράμμισε ότι η αντιπολίτευση θα συνεχίσει να αναδεικνύει το ζήτημα και να πιέζει για λύσεις, επιδιώκοντας παράλληλα να διαμορφώσει ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο σχέδιο που θα μπορεί να υιοθετηθεί προς όφελος της πόλης.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;