Oλοκληρώθηκε η πρώτη φάση της πλήρους ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας Φαρσάλων και ήδη έχουν μεταφερθεί, οι υπηρεσίες από την προσωρινή δομή λειτουργίας.
Στο Κ.Υ. Φαρσάλων βρέθηκε την Κυριακή ο διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτης Σερέτης, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών.

Η ολοκλήρωση συνολικά του έργου θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διμήνου.

Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.
www.ertnews.gr

