Κόσμος

Το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ, επιμένει ο Γαλιμπάφ

Το Ιράν θα διαχειρίζεται τα Στενά του Ορμούζ, επιμένει ο Γαλιμπάφ

Ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ επανέλαβε χθες Δευτέρα ότι τα Στενά του Ορμούζ δεν θα επανέλθουν στην προπολεμική κατάσταση κι ότι η χώρα του θα «διαχειρίζεται» τη θαλάσσια οδό στρατηγικής σημασίας, σύμφωνα με κρατικό μέσο ενημέρωσης (στη φωτογραφία αρχείου από Hamed Malekpour/Iranian Parliament Speaker Office/WANA (West Asia News Agency) via Reuters, επάνω, ο Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ).

«Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται τα στενά του Ορμούζ»

«Ολος ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση των Στενών του Ορμούζ δεν θα είναι ποτέ αυτή που ήταν πριν από τον πόλεμο», είπε ο επικεφαλής του ιρανικού κοινοβουλίου, που ηγείται της ομάδας διαπραγματευτών με τις ΗΠΑ στο εγχείρημα για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.

«Βεβαίως οι διεθνείς κανόνες θα τηρηθούν, αλλά το Ιράν θα διαχειρίζεται τα στενά του Ορμούζ», επέμεινε, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ.

Πόλεμος και διπλωματία

Μιλώντας ο ίδιος κατά την πτήση της επιστροφής της ιρανικής αντιπροσωπείας από τις τετραμερείς συνομιλίες στην Ελβετία, ανέφερε πως ορισμένοι φίλοι πιστεύουν ότι το διπλωματικό πεδίο βρίσκεται σε σύγκρουση με το στρατιωτικό· ουσιαστικά, αυτή η αντίληψη είναι λανθασμένη.

Επεξήγησε τη δήλωση λέγοντας ότι στο στρατιωτικό πεδίο, «οποιαδήποτε επιτυχία επιτυγχάνεται μπορεί να υλοποιηθεί μόνο όταν η νίκη αυτή καταγραφεί και διασφαλιστεί πολιτικά και νομικά. Χωρίς διπλωματία, οι προσπάθειες στο πεδίο της μάχης δεν θα αποδώσουν καρπούς» (περισσότερα εδώ).

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Ξεκίνησαν σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου, τα εκπαιδευτικά προγράμματα κολύμβησης για παιδιά και ενήλικες στο Πολυδύναμο Αθλητικό Κέντρο Τυρνάβου, ενώ από σήμερα η πισίνα λειτουργεί και για το κοινό, προσφέροντας σε όλους τους δημότες έναν σύγχρονο, ασφαλή και φιλόξενο χώρο άθλησης, ψυχαγωγίας και δροσιάς, με ελεύθερη είσοδο.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;