Κόσμος

Θλίψη στη Γαλλία: 90χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στον τάφο της συζύγου του εν μέσω καύσωνα

Θλίψη στη Γαλλία: 90χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στον τάφο της συζύγου του εν μέσω καύσωνα

Χθές Τρίτη 23 Ιουνίου ένας άνδρας άνω των 90 ετών έχασε τη ζωή του μέσα στο κοιμητήριο της κοινότητας Pierre-en-Bresse, στη Saône-et-Loire της Γαλλίας. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του France 3 Bourgogne-Franche-Comté, ο ηλικιωμένος κατέληξε την ώρα που επισκεπτόταν –όπως έκανε καθημερινά– τον τάφο της συζύγου του.

Η δήμαρχος της περιοχής, Aline Gruet, επιβεβαίωσε στο τοπικό μέσο ότι ο άνδρας «πήγαινε κάθε μέρα στον τάφο της γυναίκας του, εδώ και πολλά χρόνια». Όπως ανέφερε, συνέχισε τις επισκέψεις του «ακόμη και τις τελευταίες ημέρες, παρά τον καύσωνα».

Παρά τις προειδοποιήσεις των οικείων του, ο ηλικιωμένος δεν σταμάτησε ποτέ να πηγαίνει στο κοιμητήριο. «Ο γιος του τού έλεγε να μην πηγαίνει», εξήγησε η δήμαρχος, υπογραμμίζοντας ότι ο άνδρας παρέμενε πιστός στη συνήθειά του. «Τον βλέπαμε να περπατά ως το κοιμητήριο ακόμη και την περίοδο της Covid, όταν αυτό ήταν κλειστό», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του France 3, μία γειτόνισσα ήταν εκείνη που εντόπισε πρώτη τη σορό του. Η εισαγγελία του Chalon-sur-Saône δεν άνοιξε καμία διαδικασία, καθώς ο θάνατος αποδόθηκε σε φυσικά αίτια. «Πέθανε πάνω στον τάφο της γυναίκας του· είναι σπάνιο να βλέπεις κάτι τέτοιο σήμερα», σχολίασε η δήμαρχος.

Σύμφωνα με πληροφοίες της Le Parisien παρόμοιο περιστατικό είχε σημειωθεί τον Ιούνιο του 2023 κοντά στη Reims, στην περιοχή της Marne, όταν μια γυναίκα περίπου 80 ετών πέθανε πηγαίνοντας στον τάφο του συζύγου της. Τότε, ο φύλακας του κοιμητηρίου ήταν εκείνος που είχε ανακαλύψει τη γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της, ενώ οι διασώστες δεν κατάφεραν να τη σώσουν.

Πηγή: tanea.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;