Κόσμος

Λαβρόφ: Η Ρωσία παραμένει δεσμευμένη στα σημεία που συμφωνήθηκαν στην Αλάσκα μεταξύ Τραμπ και Πούτιν

Λαβρόφ: Η Ρωσία παραμένει δεσμευμένη στα σημεία που συμφωνήθηκαν στην Αλάσκα μεταξύ Τραμπ και Πούτιν

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ δήλωσε σήμερα ότι η χώρα του παραμένει δεσμευμένη στα σημεία στα οποία συμφώνησαν ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν και ο Αμερικανός ομόλογός του Ντόναλντ Τραμπ κατά τη συνάντηση κορυφής που είχαν στην Αλάσκα πέρυσι τον Αύγουστο.

Ρώσοι αξιωματούχοι τακτικά μιλούν για το λεγόμενο «Πνεύμα του Άνκορατζ», το οποίο σύμφωνα με αναλυτές αναφέρεται στα όσα η Μόσχα ερμήνευσε ως πιθανή συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία. Βάσει αυτών, οι ουκρανικές δυνάμεις θα αποσυρθούν από όσα τμήματα της περιοχής του Ντονμπάς εξακολουθούν να ελέγχουν, με αντάλλαγμα η Μόσχα να παγώσει τη γραμμή του μετώπου αλλού. Το Κίεβο έχει ξεκαθαρίσει επανειλημμένα ότι δεν θα παραδώσει εδάφη του στη Ρωσία.

«Πέρυσι τον Αύγουστο οι ηγέτες της Ρωσίας και των ΗΠΑ κατέληξαν σε μια σειρά συνεννοήσεων αναφορικά με πολιτικούς τρόπους για την επίλυση της ουκρανικής κρίσης. Παραμένουμε δεσμευμένοι σε αυτές τις συνεννοήσεις», τόνισε ο Λαβρόφ.

Σεργκέι Λαβρόφ: Η Ρωσία παραμένει δεσμευμένη στα σημεία που συμφωνήθηκαν στην Αλάσκα μεταξύ Τραμπ και Πούτιν
(Pool Photo via AP)
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Πούτιν δέχθηκε να συμβιβαστεί στο θέμα της Ουκρανίας και αποδέχθηκε τις αμερικανικές προτάσεις.

Από την πλευρά του το Κρεμλίνο εκτίμησε σήμερα ότι οι Αμερικανοί απεσταλμένοι Στιβ Γουίτκοφ και Τζάρεντ Κούσνερ είναι απασχολημένοι με άλλα ζητήματα και πρόσθεσε ότι αναμένει πως θα ξεκινήσουν οι επαφές μαζί τους ξανά, μόλις είναι διαθέσιμοι.

Ο Ντμίτρι Πεσκόφ έκανε τα σχόλια αυτά όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσαν άλλοι διαπραγματευτές από την πλευρά των ΗΠΑ να αναλάβουν τις συνομιλίες για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία για όσο διάστημα οι δύο άνδρες είναι απασχολημένοι με την κατάσταση στη Μέση Ανατολή και το Ιράν.

«Κατανοούμε ότι οι επαφές θα συνεχιστούν», είπε ο Πεσκόφ. «Φυσικά τώρα είναι απασχολημένοι με άλλα ζητήματα, αλλά κάποια στιγμή θα είναι διαθέσιμοι και υπολογίζουμε σε περαιτέρω δουλειά», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του Κρεμλίνου, η Μόσχα είναι ευγνώμων προς τους Αμερικανούς απεσταλμένους για τις προσπάθειές τους, τις οποίες χαρακτήρισε «πολύ εποικοδομητικές. Είναι διατεθειμένοι να ακούσουν όλες τις πλευρές – αυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο αυτή τη στιγμή».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;