Άγριο επεισόδιο σημειώθηκε το Σαββατοκύριακο σε τρένο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όταν ομάδα νεαρών επιτέθηκε σε επιβάτη που τους ζήτησε να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής που άκουγαν. Το περιστατικό έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σε βίντεο που καταγράφηκε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου, φαίνονται οι νεαροί να γρονθοκοπούν τον άνδρα, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούν σοκαρισμένοι τη σκηνή χωρίς να επεμβαίνουν.
Μάρτυρας που βρισκόταν μέσα στο τρένο ανέφερε ότι οι νεαροί έπιναν βότκα και άκουγαν δυνατά μουσική. Όταν ο άνδρας τούς ζήτησε ευγενικά να χαμηλώσουν την ένταση, εκείνοι αντέδρασαν βίαια.
A group of teens were seen blasting music on a Sydney train, when a man reportedly asked them politely to turn it down.
He was then pushed and attacked by the thugs, leaving him injured and an ambulance called. The thugs fled the scene at Strathfield.#Sydney #Fight #Train pic.twitter.com/PZvX7fpb4i
— BNM Australia (@BibleNewsMedia) June 22, 2026
Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο και τη διαφυγή των δραστών, η αστυνομία αναζητά πληροφορίες για τον εντοπισμό τους. Η διαχειρίστρια εταιρεία των συγκοινωνιών δήλωσε πως «δεν έχουμε καμία ανοχή στη βία στα δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών μας. Η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας και θα βοηθήσουμε την αστυνομία σε τυχόν έρευνες».
Το περιστατικό προκάλεσε πληθώρα σχολίων στο διαδίκτυο. «Το Σίδνεϊ είναι γεμάτο με εφήβους σαν κι αυτούς. Αναρωτιέμαι γιατί», έγραψε ένας χρήστης. Άλλος σχολίασε: «Ελπίζω πραγματικά οι γονείς τους να το δουν αυτό! Και αν δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό, τότε σαφώς αυτοί είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ». Ένας τρίτος αναρωτήθηκε: «Γιατί οι άνθρωποι απλώς παρακολουθούν και δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό;»
Πηγή: tanea.gr

