Κόσμος

Reuters: Σχέδια για συνομιλίες Ιράν με χώρες του Κόλπου στο Ριάντ – Ξεχωριστές από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ

Reuters:  Σχέδια για συνομιλίες Ιράν με χώρες του Κόλπου στο Ριάντ – Ξεχωριστές από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ

Σχέδια για τη διεξαγωγή συνομιλιών συμφιλίωσης ανάμεσα στο Ιράν και τις χώρες του Κόλπου στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας βρίσκονται σε εξέλιξη, σύμφωνα με διπλωματική πηγή που μίλησε στο Reuters και γνωρίζει τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Τεχεράνη. Οι συνομιλίες στο Ριάντ θα είναι ανεξάρτητες από τις αμερικανοϊρανικές διαβουλεύσεις.

Η ίδια πηγή διευκρίνισε ότι οι επαφές ανάμεσα στο Ιράν, τις χώρες του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου και το Ιράκ, σχετικά με τα Στενά του Ορμούζ, αποτελούν ξεχωριστή διαδικασία.

Σημειώνεται ότι, οι συζητήσεις αυτές επικεντρώνονται στις διευθετήσεις για την αποναρκοθέτηση και στις μελλοντικές δραστηριότητες σε ένα από σημαντικότερα θαλάσσια περάσματα.

Νωρίτερα, ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν και πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου, Μοχάμαντ Μπαχέρ Γκαλιμπάφ, δήλωσε από το Μπακού του Αζερμπαϊτζάν ότι στο εξής η ασφάλεια της Μέσης Ανατολής θα αποτελεί υπόθεση των χωρών της περιοχής. Παράλληλα, απηύθυνε πρόσκληση για ενίσχυση της περιφερειακής συνεργασίας.

«Θεωρούμε την αποχώρηση των ξένων στρατιωτικών δυνάμεων από την περιοχή στρατηγικό στόχο», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «πέραν της εξασφάλισης διαρκούς ασφάλειας, συνιστούν πηγή αποσταθεροποίησης».

Ο Γκαλιμπάφ συμμετείχε σε συνάντηση της Κοινοβουλευτικής Ένωσης του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν.

Τέλος ο Γκαλιμπάφ δήλωσε χαρακτηριστικά ότι:«Βλέπουμε το μέλλον της περιοχής όχι στην αντιπαράθεση, αλλά στη συνεργασία»,  απευθύνοντας μήνυμα προς τις γειτονικές χώρες του Κόλπου.

Πηγή: tanea.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;