Κόσμος

Κοριτσάκι 3 ετών πέθανε από αναιμία που του προκάλεσαν ψείρες – «Αποτύχατε ως γονείς με τον πιο φριχτό τρόπο»

Κοριτσάκι 3 ετών πέθανε από αναιμία που του προκάλεσαν ψείρες – «Αποτύχατε ως γονείς με τον πιο φριχτό τρόπο»

Ένας δικαστής στη Νέα Υόρκη καταδίκασε σε φυλάκιση τους γονείς ενός τρίχρονου κοριτσιού, το οποίο πέθανε έπειτα από μήνες παραμέλησης μέσα σε ένα σπίτι τόσο βρώμικο, που στη συνέχεια κρίθηκε ακατάλληλο για κατοίκηση.

Οι Μάθιου και Σαμάνθα Ντιλέβσκι, 34 και 33 ετών αντίστοιχα, παραδέχθηκαν την ενοχή τους για ανθρωποκτονία από εγκληματική αμέλεια σχετικά με τον θάνατο της κόρης τους, Τζόσελιν Αν Ντιλέβσκι, στην πόλη Κόρινθ στην πολιτεία της Νέας Υόρκης. Η υπόθεση επικεντρώθηκε στις συνθήκες διαβίωσης που ζούσε η μικρή Τζόσελιν πριν από τον θάνατό της στις 19 Φεβρουαρίου 2025. Οι ερευνητές περιέγραψαν σκηνές, που όπως είπαν, σόκαραν ακόμη και τους πιο έμπειρους αστυνομικούς.

Κατά την ιατροδικαστική εξέταση εντοπίστηκαν έντομα στο πρόσωπο και το τριχωτό της κεφαλής του παιδιού, ενώ σύμφωνα με τις αναφορές, μια κατσαρίδα έπεσε από το καπέλο της, όταν αυτό αφαιρέθηκε. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης, ότι τα δόντια της ήταν «σαπισμένα και μαύρα», σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, σκιαγραφώντας μια ζοφερή εικόνα των συνθηκών στις οποίες ζούσε το παιδί.

Οι αρχές ανέφεραν ότι η Τζόσελιν είχε αναπτύξει αναιμία λόγω αθεράπευτης προσβολής από ψείρες, κατάσταση που προκάλεσε βλάβες στην καρδιά και σε άλλα όργανα. Το κορίτσι είχε λάβει επίσης το φάρμακο κλονιδίνη, που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της υπέρτασης και ο συνδυασμός αυτών των παραγόντων οδήγησε στον θάνατό της. Σύμφωνα με το δίκτυο CBS 6 Albany, το διαμέρισμα της οικογένειας ήταν γεμάτο απορρίμματα και συντρίμμια, σε τέτοιο βαθμό που οι αρχές αναγκάστηκαν να το κρίνουν ακατάλληλο.

Το ζευγάρι παρουσιάστηκε ξεχωριστά ενώπιον του δικαστή της κομητείας Σαρατόγκα, Τζέιμς Ντέιβις, για την επιβολή ποινής, αφού είχαν ήδη δηλώσει ένοχοι νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Ο 34χρονος πατέρας του κοριτσιού καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης έως 4 έτη, σύμφωνα με την εφημερίδα Times Union του Albany. Η ίδια ποινή επιβλήθηκε λίγες ημέρες νωρίτερα και στην 33χρονη μητέρα του κοριτσιού από τον ίδιο δικαστή. Απευθυνόμενος στον πατέρα της 3χρονης, ο δικαστής ήταν κατηγορηματικός:

«Αποτύχατε ως γονιός, η μόνη σας δουλειά ήταν να την κρατήσετε ασφαλή», τονίζοντας ότι η μικρή ήταν «απολύτως εξαρτημένη» από τους γονείς της για τη φροντίδα της. «Ήταν τριών ετών και αποτύχατε με τον πιο φρικτό τρόπο», πρόσθεσε ο δικαστής. «Ήταν κάτι απολύτως αποτρέψιμο και ασυγχώρητο, θέλω να το σκέφτεστε αυτό» είπε.

Κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, ο Μάθιου Ντιλέβσκι δήλωσε, ότι σκέφτεται διαρκώς την κόρη του: «Εύχομαι να μην είχε συμβεί ποτέ. Εύχομαι να είχα πεθάνει εγώ αντί για εκείνη», είπε συγκινημένος. Όταν εκδόθηκε η ποινή της Σαμάνθα Ντιλέβσκι, ο δικαστής επισήμανε ότι η κόρη της υπέφερε για μεγάλο χρονικό διάστημα. «Το παιδί σας υπέφερε επί μακρόν», ανέφερε. Πρόσθεσε ότι ακόμη και τα υπόλοιπα παιδιά του ζευγαριού είχαν αντιληφθεί τι συνέβαινε: «Είναι δώρο να έχεις ένα παιδί. Είχατε πολλά παιδιά και όλα υπέφεραν στα χέρια σας».

Η Σαμάνθα Ντιλέβσκι παραδέχθηκε ενώπιον του δικαστηρίου την ευθύνη της: «Ως μητέρα, είναι καθήκον μου να τα προστατεύω από το κακό, και απέτυχα», δήλωσε. Το δικαστήριο απαγόρευσε στο ζευγάρι κάθε επαφή με τα τέσσερα επιζώντα παιδιά τους μέχρι το 2038.

Πηγή: tanea.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;