Εκρήξεις συγκλόνισαν απόψε το Κίεβο, λίγα μόλις λεπτά αφότου ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός για ρωσικούς πυραύλους που κατευθύνονταν προς την πρωτεύουσα της Ουκρανίας.
«Ο εχθρός εξαπέλυσε βαλλιστικούς πυραύλους εναντίον του Κιέβου», ανέφερε στο Telegram ο επικεφαλής της στρατιωτικής διοίκησης της πόλης, Τιμούρ Τκατσένκο. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι ουκρανικές δυνάμεις παρακολουθούσαν την πορεία των πυραύλων και έθεσαν σε εφαρμογή τα προβλεπόμενα μέτρα άμυνας.
Ο δήμαρχος Βιτάλι Κλίτσκο ανακοίνωσε μέσω Telegram ότι ενεργοποιήθηκαν τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας, καλώντας τους κατοίκους να παραμείνουν στα καταφύγια για λόγους ασφαλείας. Όπως σημείωσε, πυρκαγιά ξέσπασε στη συνοικία Νταρνίτσκι, μετά την πτώση συντριμμιών πυραύλου στην περιοχή.
Πηγή: tanea.gr

