Καρδίτσα

Μόλις την περασμένη Παρασκευή υπογράφηκε η σύμβαση για να πηγαίνουν ανακυκλώσιμα στο ΚΔΑΥ Καρδίτσας

Μόλις την περασμένη Παρασκευή υπογράφηκε η σύμβαση για να πηγαίνουν ανακυκλώσιμα στο ΚΔΑΥ Καρδίτσας

Νέο κύκλο αντιπαράθεσης προκαλεί η διαχείριση των ανακυκλώσιμων αποβλήτων στον Βόλο, μετά τις καταγγελίες που διατυπώθηκαν δημόσια για καθυστερήσεις και παραλείψεις του Δήμου Βόλου στη σύναψη προγραμματικής σύμβασης για τη μεταφορά αποβλήτων σε άλλες μονάδες διαχείρισης της Θεσσαλίας.

Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου ο δημοτικός σύμβουλος της Συμμαχίας για το Βόλο, Στ. Λημνιός, ο Δήμος Βόλου προχώρησε εκτάκτως σε συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, με πρόσκληση που εστάλη λίγα μόλις λεπτά πριν την έναρξη, προκειμένου να εγκριθεί σύμβαση με τον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Θεσσαλίας για τη μεταφορά των ανακυκλώσιμων αποβλήτων στην Καρδίτσα.

H σύμβαση

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, η σύμβαση αφορά ποσό περίπου 83.000 ευρώ έως το τέλος του έτους, ενώ σε ετήσια βάση το κόστος εκτιμάται ότι θα φτάνει περίπου τις 150.000 ευρώ. Όπως τονίστηκε, το ποσό αυτό θα επιβαρύνει τα τακτικά έσοδα του Δήμου και κατ’ επέκταση τους δημότες.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι στον Βόλο λειτουργεί ήδη Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών, το οποίο συνεχίζει να εξυπηρετεί άλλους δήμους της Μαγνησίας, όπως τον Δήμο Νοτίου Πηλίου, τη Ζαγορά – Μουρέσι, τον Ρήγα Φεραίο και τον Αλμυρό.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης της δράσης «Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους», που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές παρουσίασαν δράσεις και δημιουργίες με επίκεντρο τα δικαιώματα του παιδιού, με τα νήπια να πραγματοποιούν μια συμβολική διαδήλωση για το δικαίωμα στο παιχνίδι, τη μόρφωση και την ειρήνη, ενώ οι...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;