Καρδίτσα

Καρδίτσα: Κάλεσμα του Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ στην απεργία στις 13 Μαΐου 

Καρδίτσα: Κάλεσμα του Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ στην απεργία στις 13 Μαΐου 

Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν σήμερα στην Καρδίτσα ο Πρόεδρος του Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ κ. Αποστόλης Ταξιάρχης, η Γραμματέας κ. Πόπη Μπούτα και ο Οργανωτικός Γραμματέας κ. Τάσος Γκαραγκάνης ενόψει της απεργίας την ερχόμενη Τετάρτη. Κάλεσαν τους εργαζόμενους στο δημοσιο τομέα σε μαζική συμμετοχή στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση που θα γινει στις 10.30 π.μ. στην κεντρική πλατεία της πόλης. Όπως ειπώθηκε οι εργαζόμενοι ζητούν μισθούς αξιοπρεπείς και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αίτημα δίκαιο, που η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί, την ώρα που δαπανεί δισεκατομμύρια για πολεμικές δαπάνες. “Δεν πρόκειται να μονιμοποιήσουμε τη βαρβατότητα”, όπως τονίστηκε ούτε “να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στο έλεος της λιτότητας”, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση με αντεργατικούς νόμους προσπαθεί να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους για να τους αποτρέψει να διεκδικούν τα αιτήματά τους. Ο μόνος δρόμος είναι η συλλογική δράση, μέσα από τα σωματεία και ο αγώνας.

Τα βασικά αιτήματα της απεργίας, ειναι:

  • «Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας.
  • Επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού.
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση.
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία.
  • Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας 2016-2017.
  • Αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.
  • Επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο δημόσιο, ιδιαίτερα σε υγεία, παιδεία και κοινωνική ασφάλιση.
  • Ουσιαστική ενίσχυση του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση.
  • Κατάργηση αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου.
  • Προστασία των δημόσιων αγαθών και όχι στις ιδιωτικοποιήσεις».

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;