Ελλάδα

Μετρό: Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ Αναλυτικά τα δρομολόγια

Μετρό: Πλήθος κόσμου στην πρεμιέρα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ  Αναλυτικά τα δρομολόγια

Το πρώτο Σάββατο εφαρμογής του νέου μέτρου για 24ωρη λειτουργία του Μετρό και των υπόλοιπων αστικών συγκοινωνιών κύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή Το πρώτο Σάββατο (13/9) εφαρμογής του νέου μέτρου για24ωρη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιώνκύλησε ομαλά και με μεγάλη

Το πρώτο Σάββατο εφαρμογής του νέου μέτρου για 24ωρη λειτουργία του Μετρό και των υπόλοιπων αστικών συγκοινωνιών κύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή

Το πρώτο Σάββατο (13/9) εφαρμογής του νέου μέτρου για24ωρη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιώνκύλησε ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή. Χιλιάδες πολίτες επέλεξαν τομετρό, το τραμ και τα λεωφορεία για να επιστρέψουν με ασφάλεια στα σπίτια τους, αξιοποιώντας για πρώτη φορά το διευρυμένο ωράριο.

Η 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στόχο έχει οι επιβάτες να μην πιάνουν τιμόνι μετά την νυχτερινή τους έξοδο, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος και οι πιθανότητες για πρόκληση τροχαίων.

Καταλυτικός ο ρόλος των εργαζομένων

Μιλώντας στοΕΡΤΝews, o αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών,Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ανέφερε πως είναι δύσκολα αποδείξιμο αλλά πέρα για πέρα αληθινό ότι από σήμερα και κάθε Σάββατο κάποιες ζωές στους ελληνικούς δρόμους θα σωθούν ακριβώς επειδή οι εργαζόμενοι βάζουν τεράστια πλάτη για να έχουμε πλέον 24ωρο μετρό, 24ωρες γραμμές λεωφορείου και 24ωρο τραμ κάθε Σάββατο βράδυ.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑ.ΣΥ, Θανάση Κοτταρά, ο οποίος δήλωσε: Είμαστε πολύ χαρούμενοι για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί πρώτη φορά εφαρμόζουμε στο μετρό την 24ωρη λειτουργία του Σαββάτου και το δεύτερο και σημαντικότερο γιατί, απόψε χιλιάδες επιβάτες και ιδιαίτερα χιλιάδες νέοι αγκάλιασαν αυτή τη νυχτερινή λειτουργία των γραμμών 2 και 3 του μετρό, του τραμ και των λεωφορειακών γραμμών. Ο κ. Κοτταράς τόνισε ότι δεν ήταν κάτι εύκολο και απλό, καθώς χρειάστηκαν αρκετές αλλαγές και παραμετροποιήσεις στα συστήματά μας. Όπως είπε για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος εργάστηκαν 250 άτομα στη νυχτερινή λειτουργία.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση τουΥπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καταλυτικό ρόλο στη μετάβαση από την πιλοτική εφαρμογή στη μόνιμη λειτουργία είχαν οι εργαζόμενοι σε όλα τα μέσα, που με επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης στήριξαν το εγχείρημα.

24ωρη λειτουργία Μετρό και Τραμ: Αναλυτικά τα δρομολόγια

Η24ωρηλειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς αφορά τιςγραμμές 2 και 3του Μετρόκαι τιςγραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ.

Δείτε τους πίνακες με τη συχνότητα των δρομολογίων

24ωρη λειτουργία λεωφορείων: Τα δρομολόγια

Η24ωρηλειτουργία λεωφορείων, αφορά10 λεωφορειακές γραμμές,επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας.

Οι γραμμές 24ωρης λειτουργίας:

  • 221Πανεπιστημιούπολη Ακαδημία
  • 224Καισαριανή Ελ. Βενιζέλου
  • 421Άγιοι Ανάργυροι Αγία Παρασκευή
  • 608Γαλάτσι Ακαδημία Νεκρ. Ζωγράφου
  • 703Πειραιάς Αγ. Ανάργυροι Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών)
  • 842Πέραμα Στ. Κορυδαλλός
  • 049Πειραιάς Ομόνοια
  • Α15Στ. Λαρίσης Δάσος
  • Β11Πλ. Βάθη Ίλιον Πετρούπολη
  • Β12Στ. Αττική Άνω Λιόσια
  • 040Πειραιάς Σύνταγμα
  • 11Άνω Πατήσια Νέο Παγκράτι Νέα Ελβετία
  • Χ93Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ95Σύνταγμα Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ96Πειραιάς Αερολιμένας Αθηνών
  • Χ97Αερολιμένας Αθηνών Στ. Ελληνικό

Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας:

  • 400Πειραιάς Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας
  • 500Πειραιάς Κηφισιά
  • 790Γλυφάδα Περιστέρι Ανθούπολη
  • Χ14Σύνταγμα Κηφισιά.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Τρίκαλα: Εντυπωσιακή

O Σύλλογος Καναρινιών και Αγριοπουλιών Θεσσαλίας (ΣΚΑΘ) διοργανώνει τον Πρώτο Μονοήμερο Διαγωνισμό Πουλιών (1stOne-day Bird Show), στον χώρο δίπλα από το Στ ΚΑΠΗ (Καλαμπάκας και Αμπάτη 13) των Τρικάλων, το πενθήμερο 3 έως 7 Δεκεμβρίου 2025.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio