Ένα ανησυχητικό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου στη γραμμή 442 (Νίκαια – Πέραμα), όταν ένας επιβάτης απείλησε τον οδηγό του λεωφορείου.
Στην συνέχεια φέρεται να έβγαλε όπλο μέσα στο όχημα, προκαλώντας πανικό στους επιβάτες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, όλα ξεκίνησαν όταν ο επιβάτης πάτησε το κουμπί για στάση, όμως το λεωφορείο προσπέρασε το σημείο αφού η φωτεινή ένδειξη δεν ενεργοποιήθηκε στον οδηγό.
Είτε λόγο τεχνικού λάθους του λεωφορείου, είτε επειδή δεν πάτησε παρατεταμένα το κουμπί.
Ο οδηγός αντέδρασε ψύχραιμα, ενημέρωσε άμεσα τις Αρχές και το περιστατικό κατέληξε στη σύλληψη του δράστη.
Για το συμβάν μίλησε ο Λεωνίδας Σκούλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου εργαζομένων του ΟΑΣΑ, σε παρέμβασή του στο Action24, επαναφέροντας το πάγιο αίτημα του κλάδου για την τοποθέτηση καμπίνας προστασίας για τους οδηγούς.
«Επρόκειτο για άνδρα Ρομά […] Ήταν επικίνδυνο, μόνο από τον φόβο μπορεί να σου φύγει το λεωφορείο. Ευτυχώς ο οδηγός αντέδρασε ψύχραιμα», ανέφερε μεταξύ άλλων, τονίζοντας την ανάγκη ενίσχυσης των μέτρων ασφαλείας στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Πηγή: in.gr

