Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι 57 αγρότες από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι 57 αγρότες από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις

Στην ενοχή 57 αγροτών από την Κρήτη που δικάστηκαν για υπόθεση παράνομων επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ κατέληξαν οι δικαστές του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας. Πρόκειται για μία ακόμα υπόθεση που διερευνήθηκε από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και έφτασε στο ακροατήριο, καταδεικνύοντας τον τρόπο δράσης δεκάδων κατηγορουμένων ανά την Ελλάδα, οι οποίοι ελέγχονται ποινικά για τον τρόπο με τον οποίο εισέπρατταν τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις.

Διαφορετική ποινική μεταχείριση επιφύλαξαν, κατά πλειοψηφία, οι δικαστές σε μία παραγωγό, την οποία κήρυξαν αθώα κάνοντας δεκτό τον αυτοτελή ισχυρισμό της για εξάλειψη του αξιοποίνου, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε, τα οποία υπολογίζονται περί τις 30 χιλιάδες ευρώ. Για ορισμένους εκ των καταδικασθέντων, το δικαστήριο μετέτρεψε τις κατηγορίες και διόρθωσε προς τα κάτω τα ποσά των επιδοτήσεων που αναγράφονταν στο αρχικό κατηγορητήριο.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, οι εμπλεκόμενοι φέρονται ότι έλαβαν παράνομες επιδοτήσεις χιλιάδων ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, για εκτάσεις που δήλωναν στην Καστοριά ως βοσκότοπους και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου.

Η απαγγελία της απόφασης έγινε χωρίς την παρουσία των κατηγορουμένων, που δεν παρέστησαν στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν να τους αναγνωριστούν ελαφρυντικά.

Τελικά, το δικαστήριο διέκοψε για την 1η Ιουλίου, προκειμένου να αποφανθεί επί των ελαφρυντικών και των ποινών που θα επιβάλει.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά αφιερωμένη στη γέννηση της δημοκρατίας διοργανώνουν την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 8.30 το βράδυ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, το Σωματείο «Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου» και το CineDoc, καθώς στον κήπο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου θα προβληθεί, με ελεύθερη είσοδο, το ντοκιμαντέρ «Το Λίκνο της Δημοκρατίας», σε σκηνοθεσία της Florence Tran.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;