Τρίκαλα

Πανθεσσαλική διαμαρτυρία συνταξιούχων στα Τρίκαλα – Κάλεσμα συμμετοχής από τα σωματεία της Λάρισας

Πανθεσσαλική διαμαρτυρία συνταξιούχων στα Τρίκαλα – Κάλεσμα συμμετοχής από τα σωματεία της Λάρισας

Κάλεσμα σε όλους τους συνταξιούχους της Λάρισας να πάρουν μέρος στην Πανθεσσαλικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 4 Ιουνίου στα Τρίκαλα, απηύθυναν στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου οι εκπρόσωποι των συνεργαζόμενων συνταξιούχων οργανώσεων.

Για την Πανθεσσαλικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα αναχωρήσουν λεωφορεία το πρωί της Πέμπτης από τη Λάρισα. Οι εκπρόσωποι των συνταξιούχων υπογράμμισαν μεταξύ άλλων ότι απορρίπτουν “την κοροϊδία των επιδομάτων , την προπαγάνδα των δημοσιονομικών ελλειμμάτων, όλα τα ψέματα και τις μισές αλήθειες που επαναλαμβάνουν όλες οι κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια για να δικαιολογήσουν την αντθλαικη πολιτική που ακολουθούν”.

Η κυβέρνηση, πρόσθεσαν “αντί μετά από 15 χρόνια περικοπών στις συντάξεις να δώσει πραγματικές αυξήσεις στις κύριες και επικουρικές συντάξεις, προχώρησε στην προσφιλή, επιδοματικη, πολιτική κοροϊδία Με εισοδηματικά και ηλικιακά κριτήρια, αυξάνοντας τα 250 ευρώ του ερχόμενου Νοεμβρίου σε 300 ευρώ”.

Οι συνταξιούχοι διεκδικούν μεταξύ άλλων πραγματικές αυξήσεις στις συντάξεις τους, επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης καταβολή των παρ;όμως παρακρατηθεντων αναδρομικών, κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης κ.α.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης της δράσης «Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους», που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές παρουσίασαν δράσεις και δημιουργίες με επίκεντρο τα δικαιώματα του παιδιού, με τα νήπια να πραγματοποιούν μια συμβολική διαδήλωση για το δικαίωμα στο παιχνίδι, τη μόρφωση και την ειρήνη, ενώ οι...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;