1. Πόσο «εντυπωσιακή» μπορεί να θεωρείται μια Περιφέρεια, όταν έναν χρόνο μετά τις πλημμύρες οι κάτοικοι παραμένουν μέσα στη λάσπη, αλλά οι επισκέπτες ξεναγούνται σε διαδραστικές οθόνες και PowerPoint;
2. Γιατί η Περιφέρεια Θεσσαλίας επενδύει περισσότερο στην εικόνα παρά στην ουσία; Μήπως τα επικοινωνιακά “σκηνικά” έχουν αντικαταστήσει τα πραγματικά έργα αποκατάστασης;
3. Ποια είναι τελικά η προτεραιότητα της τοπικής διοίκησης; Η ουσιαστική αντιπλημμυρική θωράκιση της Θεσσαλίας ή η θωράκιση του επικοινωνιακού της προφίλ απέναντι στους ευρωπαίους επισκέπτες;

