Ο Ζοάν Πεναρόγια είναι ο προπονητής, ο οποίος κλήθηκε να διαδεχθεί τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον πάγκο της Παρτιζάν.
Ο Ισπανός, μιλώντας στο Gigantes αναφέρθηκε στο δύσκολο έργο που έχει να υπηρετήσει, αλλά δεν έκρυψε και την εκτίμηση του για τον προκάτοχο του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πεναρόγια:
«Βρήκα την κατάσταση πολύ τεταμένη στην Παρτίζαν. Ήταν μια λεπτή στιγμή επειδή η ομάδα έπαιζε άσχημα και φαινόταν αδύναμη στο γήπεδο – όχι μόνο όσον αφορά τις νίκες και τις ήττες, αλλά και σε αυτό που εκτιμάται περισσότερο εκεί, που είναι η αφοσίωση και το ομαδικό πνεύμα. Οι οπαδοί, που είναι πιθανώς οι καλύτεροι στον κόσμο, πηγαίνουν από το ένα άκρο στο άλλο: είτε σε λατρεύουν είτε δεν σε αντέχουν. Όλα αυτά δεν λειτούργησαν υπέρ μας. Ωστόσο, το κλειδί, χωρίς αμφιβολία, ήταν το γεγονός ότι ο μεγαλύτερος θρύλος του σερβικού μπάσκετ, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, έφυγε από το τιμόνι της ομάδας».
«Έχω καλή σχέση με τον Ζέλικο, αλλά δεν είχαμε τον χρόνο, αν και σίγουρα θα καθίσουμε για μια κανονική συζήτηση σύντομα. Εκτός από τον σεβασμό που τρέφω γι’ αυτόν ως προπονητή, είναι ένας ζωντανός θρύλος στο Βελιγράδι. Είναι απολύτως σαφές ότι αν κάποιος θέλει η Παρτιζάν να κερδίζει και να τα πάει καλά, αυτός είναι αυτός, επειδή αυτός ο σύλλογος είναι μέρος της ζωής του. Σίγουρα είναι δικό μου λάθος που δεν τον έχω καλέσει ακόμα, αλλά σε αυτόν τον ρυθμό που ζούμε, όλα είναι απόλυτη τρέλα. Όταν έφτασα, ήθελα να περιμένω λίγο, αλλά σίγουρα θα μιλήσουμε σύντομα».
Πηγή: in.gr

