Ο Αλέσιο Λίσι έφτασε το βράδυ της Κυριακής (21/6) στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, όπου τον υποδέχθηκε ο νέος αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Λέο Μάτος. Κατά την άφιξή του, μάλιστα, μίλησε και στα ελληνικά, αναφέροντας χαρακτηριστικά τη λέξη «καλησπέρα». Πλέον, απομένουν μόνο τα τυπικά της συμφωνίας, δηλαδή οι υπογραφές και οι ανακοινώσεις.
Η άφιξή του στη Θεσσαλονίκη σηματοδοτεί ουσιαστικά την νέα εποχή του «Δικεφάλου του Βορρά», αφού διευθετηθούν τα διαδικαστικά ζητήματα και στη συνέχεια να πέσουν οι υπογραφές που θα επικυρώσουν τη συμφωνία η οποία θα έχει διετή ισχύ.
Υπενθυμίζεται, πως τη Δευτέρα (22/6) στις εγκαταστάσεις της Νέας Μεσημβρίας, θα διεξαχθεί η πρώτη προπόνηση της σεζόν για τον ΠΑΟΚ.
Πηγή: in.gr

