Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6) πραγματοποίησε την παρουσίαση του νέου της προπονητή, του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο Ζότς θα επιστρέψει στην ομάδα μετά από 14 χρόνια υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.
Αμέσως μετά το τέλος της παρουσίασης στο premium lounge του T-Center, ο Σέρβος βγήκε αγκαλιά με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο προς την κεντρική σάλα. Εκεί αρκετός κόσμος είχε μαζευτεί στις κερκίδες, ώστε να δώσει ένα θερμό καλωσόρισμα στον Ζοτς.
Ο ίδιος βγήκε στο γήπεδο και χαιρέτησε τον κόσμο και σήκωσε το χέρι του για να τον ευχαριστήσει. Παράλληλα, του φόρεσαν ένα κασκόλ του Παναθηναϊκό στον λαιμό.
Δείτε τις φωτογραφίες με τον Ομπράντοβιτς:
Πηγή: in.gr

