Αθλητισμός

Να αποφύγει την… σκούπα θέλει ο Ιτούδης

Να αποφύγει την… σκούπα θέλει ο Ιτούδης

Ο Δημήτρης Ιτούδης μίλησε για την ήττα της Χάποελ Τελ Αβίβ από τη Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ ξεκαθάρισε ότι η ομάδα του δεν θέλει να… σκουπιστεί από του Ισπανούς.

Η Χάποελ Τελ Αβίβ δεν κατάφερε να διεκδικήσει κάτι από το Game 2 απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, χάνοντας με το βαρύ 102-75, για να μείνει πίσω με 2-0 στη σειρά.

Ο Δημήτρης Ιτούδης μίλησε για το αποτέλεσμα, τόνισε ότι η ομάδα του θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική και ότι δεν επιθυμεί να… σκουπιστεί από το σύνολο του Σέρτζιο Σκαριόλο.

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Δημήτρης Ιτούδης:

«Είδαμε δύο διαφορετικές ομάδες. Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν ανταγωνιστικοί, ακολουθήσαμε το πλάνο και ξέραμε πώς να διαχειριστούμε την κατάσταση ακόμα κι όταν εκείνοι ήταν μπροστά. Δυστυχώς χάσαμε το μυαλό μας, υπήρξε πίεση στους δημιουργούς, στο τρίτο δεκάλεπτο “πέσαμε” και η δεύτερη πεντάδα της Ρεάλ πέτυχε 16 πόντους. Δίκαια κέρδισαν».

Για τη συνέχεια της σειράς: «Έχουμε αποδείξει σε πολλές περιπτώσεις ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, είμαστε εδώ για να ανταγωνιζόμαστε και πρέπει να αυξήσουμε τα 20 λεπτά σε 40 λεπτά. Πρέπει να νικήσουμε, δεν θέλουμε να “σκουπιστούμε»».

Για το τι έκανε τη διαφορά στο δεύτερο ημίχρονο: «Μας έβαλαν μεγάλη πίεση, έκλεισαν τις γραμμές πάσας, δημιούργησαν πολλές καλές προϋποθέσεις και ήξεραν πώς να εκμεταλλευτούν το γεγονός πως δεν ήμασταν συνεπείς στο πλάνο. Είναι καλοί παίκτες, έχουν μεγάλη εμπειρία και εκμεταλλεύτηκαν αυτό, όπως και το πλεονέκτημα στο μέγεθος».

Για το πώς η Χάποελ θα νικήσει τη Ρεάλ: «Αν θέλεις να νικήσεις τη Ρεάλ Μαδρίτης, τα 20 λεπτά δεν είναι αρκετά. Η δεύτερη πεντάδα τους έπαιξε εξαιρετικά και μας πίεσε, πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση σε αυτό το σημείο και να προσαρμοστούμε στη σκληράδα τους. Υπάρχει διαφορά εμπειρίας όταν η Ρεάλ έχει τόσους τίτλους και παίζει με τον κόσμο της. Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί στο τρίτο και στο τέταρτο δεκάλεπτο».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά αφιερωμένη στη γέννηση της δημοκρατίας διοργανώνουν την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 8.30 το βράδυ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, το Σωματείο «Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου» και το CineDoc, καθώς στον κήπο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου θα προβληθεί, με ελεύθερη είσοδο, το ντοκιμαντέρ «Το Λίκνο της Δημοκρατίας», σε σκηνοθεσία της Florence Tran.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;