Αθλητισμός

Μουντιάλ 2026: Η… ταλαιπωρία δημοσιογράφου από μεθυσμένους Σκωτσέζους οπαδούς (vid)

Μουντιάλ 2026: Η… ταλαιπωρία δημοσιογράφου από μεθυσμένους Σκωτσέζους οπαδούς (vid)

Η φράση «δεν πληρώνομαι αρκετά για αυτό» μάλλον πέρασε περισσότερες από μία φορές από το μυαλό της Αμερικανίδας, Κέισι Χιντζ, κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ για το Μουντιάλ 2026. Η δημοσιογράφος του τοπικού καναλιού της Φλόριντα, WPLG Local 10, συνδέθηκε ζωντανά με εκπομπή προκειμένου να μεταφέρει το κλίμα από το Μαϊάμι και το γήπεδο όπου θα διεξαχθεί το ματς της Σκωτίας με τη Βραζιλία, για την 3η αγωνιστική του 3ου ομίλου.

Γρήγορα όμως αντιλήφθηκε ότι το… σημείο δεν ήταν ιδανικό για ζωντανές συνδέσεις! Και αυτό γιατί έξω από το γήπεδο ταυτόχρονα βρίσκονταν και πολλοί Σκωτσέζοι, οι οποίοι -προφανώς- είχαν καταναλώσει περισσότερη ποσότητα αλκοόλ από όση… αντιστοιχεί σε μια μέρα. Οι Σκωτσέζοι άρχισαν να φωνάζουν και να τραγουδούν, ενώ παράλληλα χοροπηδούσαν γύρω της.

Ένας από αυτούς μάλιστα της άρπαξε το μικρόφωνο από τα χέρια και αφού πρώτα είπε «αγαπάμε το Μαϊάμι», έπειτα έριξε την -κατά την αμερικανική slang- «F-Bomb»: «Ζήτω η γ….νη Σκωτία, ζήτω η γ….νη Σκωτία!» ούρλιαξε και η… έντρομη ρεπόρτερ αμέσως έδωσε μάχη για να τραβήξει το μικρόφωνο μακριά του. Πάντως, λίγο μετά, ο ίδιος επέστρεψε και ζήτησε συγνώμη για το ότι ξέφυγε.

Δείτε τι συνέβη

Florida: Come on vacation, leave on probation. Return on violation hahahaah but anyway I’m glad to see the Scottish are enjoying the Miami World Cup vibe as much as we do!! And who knows who they will get to meet in TGK later tonight🤣 pic.twitter.com/0QX1L1mZMJ

— Branch Floridian (@JackLinFLL) June 22, 2026

Ο μίνι Γολγοθάς της δημοσιογράφου πάντως συνεχίστηκε αφού γύρω της μαζεύτηκαν και άλλοι και άρχισαν να τραγουδούν «No Scotland, no party. Η Χιντζ από την πλευρά της απολογήθηκε στο κοινό για όσα μεταφέρθηκαν μέσω του μικροφώνου της: ««Ζητώ συγγνώμη από τους θεατές για τις ύβρεις που ακούστηκαν. Αυτοί οι άνθρωποι έπιναν όλη μέρα», είχε χαρακτηριστικά.

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;