Αθλητισμός

Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: «Θα βοηθήσει πολύ τον Παναθηναϊκό»

Μεσίνα για Ομπράντοβιτς: «Θα βοηθήσει πολύ τον Παναθηναϊκό»

Με την παρουσία σπουδαίων προσωπικοτήτων διεξάγεται το σεμινάριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» αυτό το σαββατοκύριακο στο Βελιγράδι. Ανάμεσα στους παρευρικόμενους, είναι και ο Έτορε Μεσίνα μαζί με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο πολύπειρος Ιταλός τεχνικός κατά τη διάρκεια της ομιλίας του τοποθετήθηκε για την επιστροφή του «Ζοτς» στους Πράσινους.

Ο Μεσίνα υπογράμμισε ότι ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε εκεί, όπου θέλει να βρίσκεται και πρόσθεσε ότι είναι μία φανταστική συγκυρία γιατί πιθανόν θα κλείσει την καριέρα του στον σύλλογο που πέτυχε σπουδαία επιτεύγματα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μεσίνα για τον Ομπράντοβιτς

«Θεωρώ ότι ήταν μια εξαιρετικά έξυπνη κίνηση από την ιδιοκτησία του Παναθηναϊκού. Ο Ζέλικο θα βοηθήσει τον σύλλογο πάρα πολύ. Απλά, αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος και καλύτερος προπονητής για να ηγηθεί αυτής της ομάδας. Για εμάς, τους αντιπάλους του, αυτά είναι σίγουρα κακά μαντάτα! Όμως είμαι χαρούμενος για εκείνον. Είναι το μέρος όπου θέλει να βρίσκεται».

«Είναι μια σπουδαία ιστορία που κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο. Μετά από τόσα χρόνια μακριά από τον Παναθηναϊκό, όπου πέτυχε απίστευτα πράγματα, το να έχεις την ευκαιρία να επιστρέψεις και πιθανότατα να κλείσεις εκεί την καριέρα σου… Νομίζω ότι είναι κάτι τεράστιο και μια φανταστική συγκυρία».

Για το δικό του μέλλον σχολίασε:

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα. Όμως εγώ είμαι διαφορετικός από τον Ζέλικο. Ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω αν θέλω να είμαι προπονητής στον πάγκο ή αν θέλω να δουλέψω σε γραφείο, ως στέλεχος διοίκησης», κατέληξε.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Σημείο αναφοράς για την εκπαιδευτική ρομποτική και την καινοτομία αποτελεί αυτό το Σαββατοκύριακο ο Βόλος, καθώς στις εγκαταστάσεις της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διεξάγεται ο διεθνής διαγωνισμός ROBOTEX EU MED & BALKAN 2026, η μεγαλύτερη διοργάνωση του είδους της στα Βαλκάνια.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;