Με το… αριστερό μπήκε στη σεζόν του γρασιδιού ο Στέφανος Τσιτσιπάς, καθώς ηττήθηκε στον πρώτο γύρο του 250άρι τουρνουά που πραγματοποιείται στην Μαγιόρκα από τον Ιγκνάσιο Μπούσε με 2-0 σετ (7-6 [4], 6-3).
Ο συμπατριώτης μας δεν βρήκε τις λύσεις που έψαχνε στα κρίσιμα σημεία της αναμέτρησης και ηττήθηκε από τον Περουβιανό, που αποδείχθηκε ψυχραιμότερος και πήρε τη νίκη – πρόκριση για τους «16» της Μαγιόρκα.
Ο Τσιτσιπάς πλέον θα ταξιδέψει στο Λονδίνο για το Γουίμπλεντον, το οποίο ξεκινάει στις 29 Ιουνίου, ενώ ο Μπούσε στην επόμενη φάση θα αντιμετωπίσει τον Βιτ Κοπρίβα, που νωρίτερα απέκλεισε τον Νταμίρ Ντζούμχουρ με 6-3, 6-4.
IGNACIO IGNITES 🇵🇪🔥
The Peruvian takes down former champion Stefanos Tsitsipas 7-6 6-3 and books his place into round 2!#MallorcaChampionships pic.twitter.com/oY59lFc1LA
— Tennis TV (@TennisTV) June 23, 2026
Η εξέλιξη της αναμέτρησης:
Το πρώτο σετ ήταν ντέρμπι, με τους δύο τενίστες να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ και να οδηγούνται στο τάι μπρέικ. Εκεί ο Μπούσε ήταν καλύτερος και με 7-4 έκανε το πρώτο βήμα για την πρόκριση στην επόμενη φάση του ισπανικού τουρνουά.
Με την ψυχολογία στα ύψη, ο Μπούσε έκανε μπρέικ στο δεύτερο γκέιμ του δεύτερου σετ και προηγήθηκε με 3-0, ενώ λίγο αργότερα έφτασε στο 5-2 και στη συνέχεια με 6-3 έκανε το 2-0, που του έδωσε το εισιτήριο για τους «16».
Ο Στέφανος, μετά τον αποκλεισμό από τον Μπούσε, πηγαίνει στο τρίτο Γκραντ Σλαμ της σεζόν χωρίς να έχει νίκη στο γρασίδι, γεγονός που σημαίνει ότι δεν έχει αγωνιστικό ρυθμό και αυτό ενδεχομένως να του κοστίσει στο Γουίμπλεντον.
Πηγή: in.gr

