Αθλητισμός

Ξέφυγε ο Κάλινιτς: Λαβή πάλης και μπουνιές σε αντίπαλο – Τι δήλωσε ο προπονητής του (vid)

Ξέφυγε ο Κάλινιτς: Λαβή πάλης και μπουνιές σε αντίπαλο – Τι δήλωσε ο προπονητής του (vid)

Χάος επικράτησε κατά τη διάρκεια αγώνα προημιτελικής φάσης του σερβικού πρωταθλήματος ανάμεσα στον Ερυθρό Αστέρα και την Ζλάτιμπορ, όταν ο Νίκολα Κάλινιτς επιτέθηκε σε αντίπαλό του με χτυπήματα που παραπέμπουν σε... κλουβί UFC και όχι παρκέ μπάσκετ.

Ήταν λίγο πριν το τέλος της τρίτης περιόδου του αγώνα ανάμεσα στη Ζλάτιμπορ και τον Ερυθρό Αστέρα για τα play-offs της σερβικής λίγκας, όταν ο Νίκολα Κάλινιτς ξέφυγε μετά από φάση κατά την οποία προσπάθησε να κόψει τον Ματέι Τσίμπεϊ.

Οι δύο αθλητές έπεσαν στο παρκέ ο ένας πάνω στον άλλο και ο φόργουορντ του Ερυθρού Αστέρα μέσα σε δευτερόλεπτα επιτέθηκε στον παίκτη της Ζλάτιμπορ, αρχικά με λαβή ελληνορωμαϊκής και έπειτα με μπουνιές, με το παρκέ να μετατρέπεται για λίγο σε «κλουβί» μικτών πολεμικών τεχνών.

Το ματς φυσικά αμέσως διεκόπη, οι δύο πάγκοι και όσοι βρίσκονταν στο παρκέ έσπευσαν για να χωρίσουν αρχικά τους δύο εμπλεκόμενους, με τον Κάλινιτς πάντως να συνεχίζει και να τα βάζει και με άλλους παίκτες της αντιπάλου ομάδας.

YouTube thumbnail

Ομπράντοβιτς για Κάλινιτς: «Ντροπιαστική συμπεριφορά»

Για την Ιστορία, η Ζλάτιμπορ νίκησε τον Ερυθρό Αστέρα με 94-89, ενώ μετά το τέλος του αγώνα ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» Σάσα Ομπράντοβιτς, δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του, κάνοντας λόγο για ντροπιαστική συμπεριφορά του Κάλινιτς, τόσο σε μπασκετικό όσο και ανθρώπινο επίπεδο.

Αναλυτικά όσα είπε ο Σάσα Ομπράντοβιτς: «Συγχαρητήρια στη Ζλάτιμπορ, που πραγματικά άξιζε να κερδίσει. Όσο για εμάς, αυτό δεν είναι μόνο μια μπασκετική ντροπή, αλλά και μια ανθρώπινη. Πρώτα απ’ όλα, η συμπεριφορά ήταν ντροπιαστική και, αν μπορώ εκ μέρους του συλλόγου, ζητώ συγγνώμη για αυτού του είδους τη συμπεριφορά, για τη σύρραξη και για όλα όσα συνέβησαν. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη. Δεν έχω ξαναβρεθεί ποτέ μέρος σε κάτι τέτοιο. Αυτό είναι το πρώτο, μια συγγνώμη».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Μια ξεχωριστή κινηματογραφική βραδιά αφιερωμένη στη γέννηση της δημοκρατίας διοργανώνουν την Τετάρτη 1 Ιουλίου, στις 8.30 το βράδυ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Μαγνησίας, το Σωματείο «Φίλοι του Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου» και το CineDoc, καθώς στον κήπο του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου θα προβληθεί, με ελεύθερη είσοδο, το ντοκιμαντέρ «Το Λίκνο της Δημοκρατίας», σε σκηνοθεσία της Florence Tran.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;