Αθλητισμός

Η διπλωματία της εξαφάνισης του Λανουά με σφραγίδα Γκαγκάτση

Η διπλωματία της εξαφάνισης του Λανουά με σφραγίδα Γκαγκάτση

Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Στις 2 Ιουνίου συνεδρίασε η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ με θέμα την επέκταση του συμβολαίου του αρχιδιαιτητή Στεφάν Λανουά και των συνεργατών του για τα επόμενα δυο χρόνια. Αντί ο Γάλλος να εμφανιστεί, όπως θα ήταν λογικό, για να κάνει απολογισμό της προηγούμενης διετούς θητείας του έμεινε εκτός… κάδρου. Ως γνωστόν ο Λανουά παρέμεινε με τις ψήφους των Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ. Αν και οι προαναφερόμενες ομάδες φώναζαν, όπως και όλες οι άλλες της Super League, για κακές διαιτησίες, προτίμησαν το ρεσιτάλ υποκριτικής!

Στις 25 Ιουνίου συνεδρίασε ξανά η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ με θέμα εισήγηση να σφυρίξουν Έλληνες διαιτητές και στα ντέρμπι της Stoiximan Super League με ξένους στο VAR. Δεν πάρθηκε απόφαση. Όμως, πουθενά ο Λανουά!

Λέγεται ότι ο πρόεδρος της ΚΕΔ μένει εκτός κάδρου με… σφραγίδα του προέδρου της ΕΠΟ Μάκη Γκαγκάτση. Δεν θέλει να τον εκθέσει. Πώς θα εμφανιζόταν ενώπιον των εκπροσώπων των ΠΑΕ, όταν τον Αύγουστο του 2025 δήλωνε ότι θα πρέπει να περάσουν 4-5 χρόνια για να σφυρίξουν Έλληνες διαιτητές σε δύσκολα ματς αλλά αυτός θέλει να ορίζει έναν χρόνο μετά; Παράλληλα ξεκίνησε να ορίζει στο Κύπελλο την ίδια σεζόν!

Ο Λανουά δεν θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί δεν φέρνει ξένους διαιτητές από το πάνω ράφι, ελίτ ή πρώτης κατηγορίας της UEFA από προηγμένα πρωταθλήματα. Όπως δεν θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί δεν τιμωρούνται οι ξένοι που κάνουν λάθη, ενώ από την ΕΠΟ επαναλαμβάνουν διαρκώς ότι τάχα τον στηρίζει η UEFA!

Ακόμη και στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ ο Λανουά δεν πρόκειται να εμφανιστεί. Αν δεν αλλάξει κάτι, αναμένεται να στείλει γραπτή εισήγηση και ανάλυση δεδομένων. Όμως, αν περάσει πρόταση για να σφυρίζουν Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι είναι διατεθειμένος να παραιτηθεί αν αλλοιώνονται αποτελέσματα αγώνων;

Εφόσον απέτυχε να φέρει την ηρεμία μέσω των ξένων διαιτητών, πώς θα γίνει αυτό με τους Ελληνες; Η αποτυχία του με τις επιλογές των αλλοδαπών ρέφερι επισημάνθηκε, θεωρούμε χωρίς να το θέλει, μέσω του προέδρου της ΕΠΟ Μάκη Γκαγκάτση, ο οποίος παραδέχθηκε ότι «δεν μειώθηκε η τοξικότητα με τη χρήση των ξένων διαιτητών, ωστόσο για τον ορισμό Ελλήνων με ξένους VAR είναι κάτι που θα δούμε και δεν θα αποφασίσουμε τώρα». Παρόλα αυτά, ο Γκαγκάτσης είναι αυτός που τον κράτησε στην ΚΕΔ.

Η απαξίωση της ΕΠΟ

Ο κατήφορος της ΕΠΟ καλά κρατεί! Το ερώτημα είναι γιατί συνεδριάζει η Εκτελεστική Επιτροπής της ομοσπονδίας όταν από πριν διαρρέουν αποφάσεις που πρόκειται να πάρουν. Ούτε ο τυπικός σεβασμός προς τους συμβούλους;

Διέρρευσε, στο πλαίσιο της συνεδρίασης που έγινε στις 25/6, η προκήρυξη του Κυπέλλου: Ο τελικός Κυπέλλου είχε προγραμματιστεί για τις 23 Μαΐου 2026 στο Ολυμπιακό Στάδιο.

Διέρρευσε ότι θα πάρουν απόφαση να στραφούν δικαστικά κατά προηγούμενων διοικήσεων για οικονομική ζημία.

Διέρρευσε ότι θα αποφασίσουν συμβάσεις διετούς διάρκειας για την Εθνική…

Κατά τα άλλα η ΕΠΟ δεν βγάζει ανακοινώσεις για τις αποφάσεις που παίρνει. Λογικά, κρίνουν ότι δεν χρειάζεται, καθώς όλα είναι γνωστά από πριν!

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;