Αθλητισμός

Η απάντηση του Ινφαντίνο για το cooling break: «Γίνεται καθαρά για αγωνιστικούς λόγους και όχι εμπορικούς»

Η απάντηση του Ινφαντίνο για το cooling break: «Γίνεται καθαρά για αγωνιστικούς λόγους και όχι εμπορικούς»

Στην επίσημη ιστοσελίδα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, ο Τζιάνι Ινφαντίνο, πρόεδρος της FIFA, πραγματοποίησε δηλώσεις για ένα από τα θέματα που έχουν σηκώσει μεγάλες αντιδράσεις στο Μουντιάλ 2026 και αυτό δεν είναι άλλο από τα cooling breaks.

Ο πρόεδρος ανέφερε ότι αυτές οι παύσεις γίνονται καθαρά για αγωνιστικούς λόγους και δεν υπάρχει κάποια οικονομική συμφωνία πίσω τους.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ινφαντίνο:

«Ο κύριος λόγος είναι η ζέστη, αλλά πρέπει επίσης να καταλάβουμε ότι σε μια διοργάνωση όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο (FIFA), που διεξάγεται σε 39 ημέρες, με ομάδες που ενδεχομένως να παίζουν οκτώ αγώνες σε αυτές τις 39 ημέρες, το να έχει κανείς λίγο χρόνο για ξεκούραση είναι εξαιρετικά σημαντικό.Αυτό που έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για εμάς είναι να διασφαλίσουμε ότι όλες οι ομάδες, σε κάθε αγώνα, παίζουν υπό τις ίδιες συνθήκες.

Eίναι πολύ δύσκολο να δεχτούμε ότι ένας προπονητής μπορεί να έχει την ευκαιρία να επηρεάσει έναν αγώνα κάνοντας προσαρμογές απλώς και μόνο επειδή κάνει περισσότερη ζέστη, ενώ σε έναν άλλο αγώνα, όπου η θερμοκρασία είναι ελαφρώς χαμηλότερη, ο ίδιος προπονητής δεν έχει την ίδια ευκαιρία. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ίσες συνθήκες για όλους και γι’ αυτό εφαρμόζονται αυτά τα διαλείμματα σε κάθε αγώνα».

Παράλληλα ο Τζιάνι Ινφαντίνο ξεκαθάρισε ότι η FIFA δεν κερδίζει έσοδα από τα διαλείμματα: «Δεν υπάρχουν πρόσθετα έσοδα για τη FIFA, καθώς όλες οι εμπορικές συμφωνίες υπογράφηκαν πολύ νωρίτερα. Επομένως, αυτό δεν είναι οικονομικό ζήτημα για εμάς. Για εμάς, είναι καθαρά αθλητικό ζήτημα».

Τέλος στη δήλωσή του έκλεισε λέγοντας: «Μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα, οι παίκτες επιτίθενται. Και ίσως – ίσως όχι – αλλά ίσως αυτό συμβαίνει και λόγω του μικρού διαλείμματος που έχουν οι παίκτες και μπορούν να γυρίσουν στο γήπεδο και να δείξουν τι μπορούν να κάνουν».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Απεργιακή κινητοποίηση και πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας πραγματοποίησαν σήμερα εργαζόμενοι στην οικοδομή και στους κλάδους του τουρισμού, του επισιτισμού και των τροφίμων διεκδικώντας την υπογραφή κλαδικής σύμβασης εργασίας καθώς και τη λήψη μέτρων για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους δουλειάς.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;