Ορισμοί σημαίνουν ευθύνη. Σε όλο τον κόσμο είναι γνωστό αυτό, όμως ο πρόεδρος της ΚΕΔ Στεφάν Λανουά και ο αναπληρωτής του Πάολο Βαλέρι μιλώντας σε ΜΜΕ εμφανίστηκαν ως «Πόντιοι Πιλάτοι» και όχι ως παράγοντες της ΚΕΔ.
Αν κάποιος δεν τους ήξερε θα συμπέραινε ότι διοικούν άλλοι την ελληνική διαιτησία, καθώς δεν έδειξαν να αναλαμβάνουν ευθύνες, μετακυλώντας το βάρος του χαμηλού επιπέδου των ρέφερι, το οποίο παραμένει χαμηλό παρά τα δυο χρόνια της παρουσίας τους ως επικεφαλής, μόνο στους ίδιους στους διαιτητές.
Ο Λανουά μας είπε ότι χαίρεται που συνεχίζει και διαβεβαίωσε ότι μαζί με τους υπόλοιπους έχει σαφές σχέδιο για τους Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι. Εντάξει, είναι απίθανο να επιστρέψουν τουλάχιστον άμεσα στα δύσκολα ματς της Superleague, όμως στην πρόταση για την επιστροφή τους, που του ζήτησαν να παρουσιάσει στην Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ είναι διατεθειμένος να αναλάβει την ευθύνη και να παραιτηθεί αν τα πράγματα δεν πάνε καλά ή με «σημαιοφόρο» τον πρόεδρο της ΕΠΟ Μάκη Γκαγκάτση θα τα ρίξουν πάλι στην τοξικότητα, με την ελπίδα να «καθαρίσουν» αν οι διαιτησίες των Ελλήνων ρέφερι φέρουν εντάσεις;
Ο Λανουά είναι σίγουρος ότι τα ντέρμπι βγαίνουν με 4-5 ρέφερι; Και ο ίδιος γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν παραπάνω και ότι αν εμπιστευτεί κάποιους άλλους έχει σίγουρη την αποτυχία.
Ο Λανουά δεν έχει καταλάβει ότι αμείβεται με 20.000 ευρώ τον μήνα για να έχει ευθύνη για κάποια πράγματα! Τα περί σχεδίου και άλλα είναι λόγια του αέρα, όταν δυο χρόνια τώρα δεν βρήκε τρόπο για να τιμωρούνται οι ξένοι διαιτητές που έκαναν λάθη στα ντέρμπι της Superleague.
Πάντως, ο ίδιος ομολόγησε ότι δεν έχει σχέδιο, καθώς μέσω δηλώσεων του πρότεινε να συζητήσουν τι θέλουν οι λίγκες και η ΕΠΟ για την διαιτησία. Δυο χρόνια γιατί δεν το έκανε; Οι ομάδες θέλουν επιστροφή της τηλεκριτικής, όμως ο Γάλλος κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.
Μια από τα ίδια και ο Βαλέρι. Παραδέχθηκε ότι έγιναν λάθη μέχρι και στο VAR αλλά δεν ανέλαβε κάποια ευθύνη. Μας… διαβεβαίωσε ότι θα εκπαιδεύσει τους διαιτητές για να μην επαναληφθούν! Τρέχα γύρευε…
Ίσως, για αυτό μέχρι και η ΕΠΟ απόρησε με τις δηλώσεις τους, Για αυτό και τους ζήτησαν να είναι προσεκτικοί, πιθανόν να μην εκτίθενται ομαδικώς (και ο Γκαγκάτσης)!
Συμπέρασμα: Ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης και οι δυο παράγοντες της ΚΕΔ παρότι είναι δυο χρόνια βλέπουν «αφ’ υψηλού» τα πράγματα στην ελληνική διαιτησία, σαν παρατηρητές και όχι ως αρμόδιοι για τα χάλια της
Πηγή: in.gr

