Αθλητισμός

Μπιρτς: «Να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο με τον Αρη – Εμπιστοσύνη και σεβασμός με Σπανούλη»

Μπιρτς: «Να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο με τον Αρη – Εμπιστοσύνη και σεβασμός με Σπανούλη»

Την Τετάρτη (24/6) ο Κεμ Μπιρτς υπέγραψε συμβόλαιο διετούς διάρκειας με την ΚΑΕ Άρης και την Πέμπτη (25/6) ο Καναδός σέντερ έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των «κιτρινόμαυρων».

Συγκεκριμένα ο Μπιρτς, μιλώντας στο «arisbasketball.com» στάθηκε στην ιστορία, τους οπαδούς του Άρη, αλλά και στη σχέση του με τον Βασιλή Σπανούλη από όταν ήταν μαζί στον Ολυμπιακό. Επίσης ο 34χρονος σέντερ εξήγησε ότι τα τελευταία δύο χρόνια στη Φενέρμπαχτσε (υπό τις οδηγίες του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους δηλαδή) έχει βελτιωθεί πολύ σαν παίκτης, έχοντας προσθέσει πολλά στο παιχνίδι του.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κεμ Μπιρτς στο σάιτ της ΚΑΕ Άρης

«Ξέρω ότι ο ΑΡΗΣ είναι μία από τις πιο ιστορικές ομάδες στην Ελλάδα, αυτός που έμαθε στους Έλληνες πώς να παίζουν μπάσκετ. Επίσης, έχω δει τους φιλάθλους του και δείχνουν να είναι οι καλύτεροι στην Ελλάδα. Μίλησα με τον κόουτς Σπανούλη και μου είπε ότι αυτή θα είναι μία μεγάλη πρόκληση. Και πως ο στόχος είναι να κερδίζουμε, ώστε να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο» είπε αρχικά ο Μπιρτς

Ο έμπειρος καλαθοσφαιριστής μόνο άγνωστος δεν είναι στο κοινό, όμως έχει ένα μήνυμα να στείλει στους φιλάθλους του Άρη Betsson.

«Αν με είδατε τα τελευταία δύο χρόνια, θα καταλάβετε ότι θα δείτε έναν εντελώς διαφορετικό παίκτη τώρα. Πιστεύω ότι οι φίλαθλοι θα εκπλαγούν βλέποντας αυτά που μπορώ να κάνω. Το μήνυμά μου προς τον κόσμο είναι να έχει υπομονή και να στηρίξει την ομάδα, γιατί αυτή θα είναι μία καλή χρονιά για μας».

Συνεχίζοντας ο Μπιρτς, που υπήρξε συμπαίκτης με τον Βασίλη Σπανούλη, τη σεζόν 2016-17 στον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στο ότι πλέον θα συνεργαστούν στον Άρη ως προπονητής και παίκτης.

«Νιώθω ότι υπάρχει και θα υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη και σεβασμός μεταξύ μας. Έχουμε ένα κοινό χαρακτηριστικό κι αυτό είναι ότι θέλουμε να κερδίζουμε», κατέληξε

Πηγή: in.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;