Πολιτική

Μ. Αποστολάκη για ρύθμιση Ν. Κατσέλη: Καλωσορίζουμε το Υπουργείο Οικονομικών στην οδό της νόμιμης συμμόρφωσης

Μ. Αποστολάκη για ρύθμιση Ν. Κατσέλη: Καλωσορίζουμε το Υπουργείο Οικονομικών στην οδό της νόμιμης συμμόρφωσης

Σε "συμμόρφωση σε δεσμευτική δικαστική απόφαση" αποδίδει η Μ. Αποστολάκη την προωθούμενη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Οικονομικών για τον ν. 3869/2010, με αφορμή την απόφαση της Πλήρους Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για τον τρόπο υπολογισμού των δόσεων στις δικαστικές ρυθμίσεις.

Η βουλευτής σημειώνει ότι η κυβερνητική πρωτοβουλία δεν συνιστά νέα πολιτική επιλογή, αλλά "καθυστερημένη συμμόρφωση" σε απόφαση που, όπως αναφέρει, ήταν από την αρχή δεσμευτική και άμεσα εκτελεστή, χωρίς περιθώριο ερμηνειών.

Όπως τονίζει, η απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου έθεσε σαφές πλαίσιο για τον εκτοκισμό των ρυθμίσεων, διευκρινίζοντας ότι αυτός υπολογίζεται επί της μηνιαίας δόσης που όρισε το δικαστήριο και όχι επί του συνολικού κεφαλαίου.

Η ίδια ασκεί κριτική στην κυβέρνηση, υποστηρίζοντας ότι επιχείρησε αρχικά να αναζητήσει "βέλτιστο τρόπο εφαρμογής" και "χρυσή τομή", ενώ, όπως αναφέρει, δεν υπήρχε περιθώριο παρερμηνειών ή πολιτικών ελιγμών.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι εξακολουθούν να υφίστανται εκκρεμότητες ως προς την πλήρη συμμόρφωση της ρύθμισης με τη δικαστική κρίση, κάνοντας λόγο για χιλιάδες δανειολήπτες που βρέθηκαν αντιμέτωποι με καταγγελίες ρυθμίσεων λόγω εσφαλμένου υπολογισμού οφειλών από πιστωτές.

Η κ. Αποστολάκη υπογραμμίζει ότι η αποκατάσταση της νομιμότητας δεν μπορεί να είναι επιλεκτική, ζητώντας να θεωρούνται αυτοδικαίως άκυρες οι καταγγελίες ρυθμίσεων που στηρίχθηκαν σε μη νόμιμο υπολογισμό δόσεων, ώστε να αποκαθίσταται η ισχύς των δικαστικών ρυθμίσεων.

Καταλήγοντας, κάνει λόγο για ανάγκη άμεσης και πλήρους εφαρμογής των δικαστικών αποφάσεων, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: "Καλωσορίζουμε το Υπουργείο Οικονομικών στην οδό της νόμιμης συμμόρφωσης".

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;