Του Δημήτρη Γκάτσιου
Ένα πυκνό πρόγραμμα περιοδειών, με ανοίγματα στις περιφέρειες που η Νέα Δημοκρατία καταγράφει χαμηλότερα ποσοστά σε σύγκριση με τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και στόχο τη συνεχή εγρήγορση του μηχανισμού σχεδιάζουν Μέγαρο Μαξίμου και οδός Πειραιώς. Υπό το πρίσμα των επαναλαμβανόμενων πρωθυπουργικών μηνυμάτων συσπείρωσης, όπως αυτά καταγράφονται στις δημόσιες παρεμβάσεις του κ. Μητσοτάκη και στις συγκεντρώσεις στελεχών και φίλων της κυβερνητικής παράταξης, τα "γαλάζια" φύλλα πορείας μοιράζονται σε υπουργούς και κομματικούς παράγοντες, που θα βρεθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου σε νομούς της χώρας, έχοντας ένα διπλό στόχο:
-Την επικοινωνία των παραδοτέων της περιόδου 2019-2026, που θα συνδυάζεται με τη συνεχή υπόμνηση της κομβικής για τα "γαλάζια" αφηγήματα φράσης "το είπαμε, το κάνουμε".
-Την ανάλυση των προτεραιοτήτων της επόμενης τετραετίας, οι οποίες εκτείνονται σε πεδία, όπως η πραγματική σύγκλιση με την Ευρώπη, η αύξηση των μισθών, η περαιτέρω μείωση της ανεργίας, η ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της χώρας και ο εκσυγχρονισμός του κράτους.
"Για εμάς δεν υπάρχει περίοδος χαλάρωσης. Θα εκμεταλλευτούμε πολιτικά και οργανωτικά ολόκληρο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο προκειμένου να φτάσουμε δίπλα σε κάθε πολίτη. Για να καταγράψουμε προβλήματα, να ακούσουμε προτάσεις και να παρουσιάσουμε τις μεταρρυθμίσεις που υλοποιήσαμε την τελευταία τετραετία. Μεταρρυθμίσεις που αποτέλεσαν το σημείο αναφοράς στο προεκλογικό πρόγραμμα του 2023", σχολιάζουν κυβερνητικά στελέχη.
Συνεχείς περιοδείες
Με δεδομένες τις…μαύρες τρύπες στο μέτωπο των ποσοστών, με την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ να έχει πληγώσει δημοσκοπικά τη Νέα Δημοκρατία, με τα κόμματα στα δεξιά της κυβερνητικής παράταξης να την πλαγιοκοπούν σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και της Πελοποννήσου και τον εν αναμονή πολιτικό σχηματισμό του πρώην πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, να εντείνει την πίεση, ο "γαλάζιος" μηχανισμός έχει τεθεί ήδη από το 16ο Συνέδριο σε κατάσταση…κόκκινου συναγερμού. Και μπορεί ο κ. Μητσοτάκης να επιμένει ότι οι εθνικές κάλπες θα στηθούν την Άνοιξη του 2027, ωστόσο οι εξορμήσεις υπουργών και κομματικών στελεχών στην περιφέρεια μόνο σε περίοδο θερινής ραστώνης δεν παραπέμπουν. Ο πρωθυπουργός θα συνεχίσει το προσεχές διάστημα τις επισκέψεις του είτε εντός, είτε εκτός του Λεκανοπεδίου της Αττικής, τις οποίες θα συνδυάζει με παραδόσεις μεγάλων έργων υποδομής ή ανακοινώσεις για τα μείζονα της καθημερινότητας, ενώ σε παράλληλο χρόνο και με αφορμή τη διοργάνωση των αποκαλούμενων πολιτικών ακαδημιών επιμόρφωσης κορυφαία μέλη του υπουργικού συμβουλίου θα…σαρώσουν την περιφέρεια. Μετά τη Δυτική Ελλάδα, σειρά αυτήν την εβδομάδα έχει η Πελοπόννησος. Με βάση τον προγραμματισμό, οι κύριοι Βορίδης και Κατσαφάδος θα επισκεφθούν την Λακωνία, ο κ. Πλεύρης και η κ. Κεφαλογιάννη την Αργολίδα, η κ. Κεραμέως και οι κύριοι Δήμας και Κυρανάκης την Μεσσηνία (το κάστρο, δηλαδή, του κ. Σαμαρά) οι κύριοι Χατζηδάκης και Παπαθανάσης την Αρκαδία και ο κ. Σχοινάς την Κορινθία. Το μοντέλο έχει λάβει ήδη…σάρκα και οστά. Στις μεγάλες πόλεις της περιφέρειας λαμβάνουν και θα συνεχίσουν να λαμβάνουν χώρα οι ακαδημίες επιμόρφωσης στελεχών. Σε αυτές, κομβικό ρόλο έχουν οι κύριοι Σκέρτσος και Κοντογιώργης που αναδεικνύουν το συνολικό κυβερνητικό έργο και τα τοπικά αναπτυξιακά προγράμματα, με το νέο γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, να δίνει το γενικότερο πολιτικό στίγμα, έχοντας ως στόχο την ενημέρωση των "γαλάζιων" στελεχών, προκειμένου στη χρονική γέφυρα μέχρι τις εθνικές εκλογές να υπάρχει ενιαίος πολιτικός λόγος σε σχέση με το μήνυμα που θέλει να εκπέμψει η κυβέρνηση.
Αμέσως μετά την Πελοπόννησο, στο…γαλάζιο ημερολόγιο είναι κυκλωμένη η Θεσσαλία. Στις συγκεκριμένες περιοδείες το "παρών" θα δώσουν έτεροι κορυφαίοι υπουργοί της κυβέρνησης, όπως οι κύριοι Δένδιας, Γεωργιάδης, Μαρινάκης και η κυρία Ζαχαράκη, ενώ από τα τέλη Αυγούστου, ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας θα βρεθούν και πάλι στις περιφέρειες της Μακεδονίας και της Θράκης. Μέχρι το συγκεκριμένο πολιτικό και οικονομικό ορόσημο, στην προμετωπίδα των "γαλάζιων" αφηγημάτων θα βρίσκονται τα μείζονα της καθημερινότητας των πολιτών, με πρώτο σημείο αναφοράς την αντιμετώπιση της ακρίβειας στο ράφι και στις αντλίες των καυσίμων. Προς την κατεύθυνση της μείωσης των τιμών κινείται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα posokanei. "Μια πλατφόρμα δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα των υψηλών τιμών. Αν ήταν τόσο απλό, θα το είχαμε λύσει εδώ και καιρό. Πιστεύω όμως ότι περισσότερη διαφάνεια στην αγορά, καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτή και αποτελεσματικότεροι έλεγχοι σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, από το χωράφι έως το ράφι, μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία στη μάχη που δίνουμε για καλύτερες τιμές. Το posokanei δεν επιχειρεί να μετακυλήσει την ευθύνη των ελέγχων στους καταναλωτές. Αντιθέτως, βοηθάει και εμάς ως πολιτεία αλλά και εσάς να ασκούμε πιο αποτελεσματικό έλεγχο στην αγορά. Κατεβάστε την εφαρμογή, δοκιμάστε τις λειτουργικότητες που προσφέρει και θα δείτε ότι μπορεί να μας κάνει εμάς ως καταναλωτές πιο απαιτητικούς και συνειδητοποιημένους αλλά και τις επιχειρήσεις πιο ανταγωνιστικές. Όσο για αυτούς που το αμφισβητούν ως εργαλείο διαφάνειας και ανταγωνισμού, είτε από την αντιπολίτευση είτε από την αγορά, ας το συνηθίσουν διότι το posokanei ήρθε για να μείνει και κάθε εβδομάδα θα γίνεται καλύτερο", έγραψε, στην κυριακάτικη ανάρτησή του, ο κ. Μητσοτάκης.
Πηγή: capital.gr

