Πολιτική

Κόντρα Τσουκαλά-Σδούκου για τον εκλογικό νόμο στις αυτοδιοικητικές εκλογές – «Είναι η Δημοκρατία ταλαιπωρία για τη ΝΔ;»

Κόντρα Τσουκαλά-Σδούκου για τον εκλογικό νόμο στις αυτοδιοικητικές εκλογές – «Είναι η Δημοκρατία ταλαιπωρία για τη ΝΔ;»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Μετωπική σύγκρουση σημειώθηκε μεταξύ των εκπροσώπων Τύπου του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, καθώς συνεχίζονται οι έντονες αντιδράσεις για το νέο εκλογικό νόνο της κυβέρνησης για τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Ο Κώστας Τσουκαλάς από το ΠΑΣΟΚ σχολίασε αρχικά δηλώσεις της Αλεξάνδρας Σκούδου, τονίζοντας πως «σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, η δημοκρατική διαδικασία της εκλογής δήμαρχου και περιφερειάρχη είναι… ταλαιπωρία και η κατάργηση της δεύτερης Κυριακής είναι η λύση».

«Καταλάβαμε. Η κυβέρνηση λέει ξεκάθαρα πως η Δημοκρατία είναι… ταλαιπωρία για τη Νέα Δημοκρατία και προσπαθεί να την αποφύγει», τόνισε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπογραμμίζοντας πως «η κυβέρνηση προσπαθεί να ελέγξει πλήρως την Τοπική Αυτοδιοίκηση και από φορέα αυτονομίας, ανάπτυξης και δημιουργίας να την μετατρέψει στο μακρύ χέρι του μονοκομματικού κράτους που επιθυμεί να δημιουργήσει η Νέα Δημοκρατία».

Και διεμήνυσε προς την κυβέρνηση πως «η Δημοκρατία δεν λειτουργεί με τις μαθηματικές πατέντες του Υπουργείου Εσωτερικών», επαναλαμβάνοντας ότι «το ΠΑΣΟΚ, με τη στήριξη του λαού ως κυβέρνηση, δεν θα επιτρέψει να εφαρμοστεί αυτός ο κατάπτυστος εκλογικός νόμος για την αυτοδιοίκηση. Δέσμευσή μας η κατάργησή του».

«Το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως…»

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ ειρωνεύθηκε το ΠΑΣΟΚ για τις δημοσκοπικές του επιδόσεις, λέγοντας πως «το γαρ πολύ της δημοσκοπικής θλίψεως γεννά παραφροσύνη», ενώ κατηγόρησε τον Κώστα Τσουκαλά ότι «κάνει πως δεν άκουσε ότι αναφέρθηκα σε σύστημα συμπληρωματικής ψηφοφορίας. Ένα σύστημα που εξασφαλίζει ότι η τελική απόφαση για το ποιος ή ποια θα είναι δήμαρχος γίνεται με την μέγιστη δυνατή συμμετοχή των πολιτών».

«Ο κ. Τσουκαλάς και το ΠΑΣΟΚ δεν νοιάζονται για τη συμμετοχή των πολιτών, μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω», ισχυρίσθηκε, ενώ προσέθεσε πως «σε ό,τι αφορά την ταλαιπωρία, ας μην ρωτά μόνο τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων, αλλά και τους ανθρώπους της περιφέρειας που θέλουν να ψηφίσουν στον τόπο καταγωγής τους».

Λες και η ΝΔ που «έκοψε» με συνοπτικές διαδικασίες τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών είχε ως βασικό κριτήριο την ταλαιπωρία των ανθρώπων της περιφέρειας…

«Είστε η πιο παλαιοκομματική κυβέρνηση»

Στην αντεπίθεση πέρασε ο Κώστας Τσουκαλάς, τονίζοντας πως «η κυρία Σδούκου κάνει πως δεν κατάλαβε τι λέμε και τι λέει ο κόσμος» και ξεκαθάρισε πως αυτό που λέει το ΠΑΣΟΚ είναι ότι στην κυβέρνηση Μητσοτάκη «θέλουν αυτοδιοικητικούς με μικρή δημοκρατική νομιμοποίηση για να τους ελέγχουν. Θέλουν την αυτοδιοίκηση ικέτη του στενού κρατικού μηχανισμού. Θέλουν να αλώσουν κάθε πτυχή του δημοσίου χώρου, τοποθετώντας ‘γαλάζια’ παιδιά».

«Αφού είναι τόσο ορθολογικό το σχέδιό σας, κυρία Σδούκου, γιατί καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν το ακολουθεί;», αναρωτήθηκε, μάλιστα, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, υπογραμμίζοντας: «Είστε η πιο παλαιοκομματική κυβέρνηση των τελευταίων πολλών ετών. Και ο κόσμος πια το ξέρει».

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης παραμένει το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER», με σημαία Μάλτας, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Ψαθούρας κοντά στην Αλόννησο, σύμφωνα με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ).

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;