Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Επίθεση στην κυβέρνηση με φόντο την καταδίκη της Άννας – Μισέλ Ασημακοπούλου για το θέμα του email gate αλλά και μετά το ένταλμα σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου για το Qatargate όπου ελέγχεται για τρία αδικήματα, εξαπέλυσε η ΕΛΑΣ.
«Η Νέα Δημοκρατία του κου Μητσοτάκη παράγει τελικά περισσότερα σκάνδαλα από όσα μπορεί να καταναλώσει η ελληνική κοινή γνώμη.
Χθες το πρωί καταδικάστηκε η πρώην ευρωβουλεύτρια της Νέας Δημοκρατίας Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, όχι για «ένα email», όπως παραπλανητικά υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αλλά για τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων 25.500 αποδήμων.
Και το απόγευμα ανακοινώθηκε ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης σε βάρος του βουλευτή, πρώην Ευρωπαίου Επιτρόπου και υπουργού της ΝΔ, Δημήτρη Αβραμόπουλου επειδή πήρε δεκάδες χιλιάδες ευρώ από μια ΜΚΟ που προσπαθούσε να «κουκουλώσει» τις παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κατάρ» σημειώνει η ΕΛΑΣ και προσθέτει.
«Το σύνολο των εμπλεκομένων σε σκάνδαλα ή υποδίκων κυβερνητικών στελεχών την τελευταία επταετία ξεπέρασε αισίως τον μαγικό αριθμό 44..
Αυτή δεν είναι κυβέρνηση, είναι αίθουσα αναμονής στην Ευελπίδων!».
Μάλιστα πετάει το μπαλάκι στον πρωθυπουργό υπογραμμίζοντας ότι «αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε αν ο κος Μητσοτάκης θα ακολουθήσει τον κο Ανδρουλάκη που διέγραψε την κα Καϊλή για την εμπλοκή της στην ίδια υπόθεση, ή θα συνεχίσει να σφυρίζει αδιάφορα για τον καταζητούμενο κο Αβραμόπουλο».
Πηγή: in.gr

