Πολιτική

Αναταραχή στον ΣΥΡΙΖΑ: «Στρατηγικό αδιέξοδο» – Η μειοψηφία ζητά νέα συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής

Αναταραχή στον ΣΥΡΙΖΑ: «Στρατηγικό αδιέξοδο» – Η μειοψηφία ζητά νέα συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής

Υπογραφές για νέα συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής καταθέτει η μειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ, με τον Παύλο Πολάκη να κάνει λόγο για «στρατηγικό αδιέξοδο» πολιτικής σε σχέση με τη προοδευτική ανασύνθεση του χώρου και την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ.

«Θεωρώ ότι η μόνη λύση, δεν υπάρχει άλλη, είναι να ξαναγίνει Κεντρική Επιτροπή και να αλλάξει η απόφαση την οποία πήραμε. Δεν υπάρχει καμία άλλη λύση για το χώρο, γιατί δεν είναι δυνατόν όταν έχεις από την ΕΛΑΣ μία εκφώνηση στρατηγικού χαρακτήρα, η οποία λέει ότι “δεν συνεργαζόμαστε με κόμματα, δεν συνεργαζόμαστε με εν ενεργεία βουλευτές κτλ, μιλάμε μόνο με Άτομα, με προσωπικότητες που έρχονται χωρίς το φορτίο του αξιώματός τους”, εδώ να επιμένουμε», δήλωσε ο κ. Πολάκης φεύγοντας από τη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας πριν την ολοκλήρωσή της.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν μπορούμε να παρατείνεται αυτή η κατάσταση απαξίωσης, αυτοεξευτελισμού και διάλυσης», ενώ προσερχόμενος στην συνεδρίαση ζήτησε «να σταματήσει η καταστροφική πορεία του κόμματος μετά την ακατανόητη απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής».

Κατά την εισήγησή του, ο πρόεδρος του κόμματος Σωκράτης Φάμελλος αναφέρθηκε στην απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής ως μια απόφαση «ιστορική, ξεκάθαρη και τολμηρή», επαναβεβαιώνοντας «τη βαθιά πεποίθησή μου για την ορθότητα και την αναγκαιότητα της απόφασης, αλλά και της υλοποίησής της», χαρακτηρίζοντάς την ως «κοινωνική αναγκαιότητα».

Όπως είπε, αφ’ ενός η απόφαση και αφ’ ετέρου η συντεταγμένη υλοποίησή της «είναι και θα είναι η καλύτερη απάντηση σε σενάρια διάλυσης και αναστολής λειτουργίας του κόμματος μας».

Από την πλευρά του ο Νίκος Παππάς επεσήμανε ότι «δεν ακούσαμε τίποτα για οδικό χάρτη και δεν υπήρξε καμία εξήγηση για τη δημοσκοπική εικόνα του κόμματος». Σύμφωνα με τον κ. Παππά, η προσέγγιση ότι “καλώς βαδίζουμε” προκαλεί απογοήτευση. Το ζητούμενο είναι η συντεταγμένη πορεία και όχι οι προσωπικές διαπραγματεύσεις».

«Όσο καθυστερούμε, τροφοδοτούμε την εσωστρέφεια», προειδοποίησε εξάλλου η Ρένα Δούρου που απάντησε στην ατάκα Φάμελλου ότι «η αντιπαράθεση είναι στρατηγικό λάθος, όπως και η περιχαράκωση», θέτοντας το θέμα των διαφορετικών ψηφοδελτίων χωρίς αντιπαραθετική στάση, ενώ σημείωσε πως με δεδομένη τη στάση της ΕΛΑΣ, η ενότητα μπορεί να αποτελέσει μόνο μετεκλογικό σενάριο: «Αν θέλουμε να είμαστε παρόντες και όχι παρατηρητές όπως σήμερα, πρέπει, όπως έχω πει, να ανατάξουμε το κόμμα με όσες δυνάμεις έχουν μείνει, να τεθούμε σε προεκλογική διάταξη και φυσικά να μετέχουμε στις εκλογές επιδιώκοντας την μέγιστη σύμπραξη προοδευτικών δυνάμεων και προσωπικοτήτων που θέλουν και μπορούν (…) Δύο κόμματα μπορούν να κατέβουν στις εκλογές χωρίς να αντιπαρατίθενται. Μιλάμε για μια στάση που είναι επικοινωνιακά διαχειρίσιμη σε επίπεδο δημόσιου λόγου».

Πηγή: tanea.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;