Ανάρτηση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα:
«Σήμερα το απόγευμα ενώ ήταν να κάνω κάτι το άλλαξα και βγήκα να πάρω πιτζάμες που ήταν παλιές αυτές που είχα. Έψαξα από δω από κει και βρήκα ελληνικής κατασκευής. Παρόλο που η περισσότερη δραστηριότητα σε ρούχα χαμηλής μόδας είναι εκτός Ελλάδος πια, παρόλο που το βαμβάκι είναι ελληνικό, υπάρχουν ακόμη βιοτεχνίες που είναι στην Ελλάδα. Ψάξτε την ετικέτα. Έχει αξία. Το 35% αυτού που θα βρείτε έχει πιθανότητα να είναι από θεσσαλικό βαμβάκι. Στηρίζουμε τη Θεσσαλία στην πράξη.»

Ο Περιφερειάρχης, οι Πιτζάμες, και η «Στήριξη στην Πράξη»
Αχ ... τι γλυκιά, τί συγκινητική στιγμή!
Ο Περιφερειάρχης μας ‒ ο κ. Κουρέτας ‒ αντί να «βγάλει την Περιφέρεια από την στασιμότητα» και να διοικήσει — μιά «ασήμαντη» λεπτομέρεια που του χρεώνουν οι κακές γλώσσες — προτίμησε να βγει για το "κομβικότατο" 'πολιτικό έργο' , ήτοι την αγορά πιτζαμών!
Και όχι όποιων κι' όποιων πιτζαμών...
Ο επιστήμονας , που θα «άλλαζε τα πάντα» βρήκε ελληνικές, με θεσσαλικό βαμβάκι!
Αυτό, φίλοι μου, είναι η «Στήριξη στην Θεσσαλία, στην πράξη»!
«Στηρίζουμε τη Θεσσαλία στην πράξη» ‒ λέει ‒ ενώ η Περιφέρεια βουλιάζει σε μια «διοικητική ασάφεια» · με την αγροτική παραγωγή σε καταστολή και τα προβλήματα (που άφησε ο προκάτοχος-μονομάχος της επικοινωνίας) να θεριεύουν.
Είναι σαν τον καπετάνιο ... πού ενώ το πλοίο μπάζει νερά και πλέει χωρίς πυξίδα (χωρίς κέντρο, χωρίς στόχο και χωρίς προσανατολισμό) , να αναρτά στον τοίχο της γέφυρας μια φωτογραφία με τις νέες του κάτασπρες κάλτσες, δηλώνοντας : «Στηρίζουμε την κλωστοϋφαντουργία!».
Πραγματικά , με τέτοια ηγεσία , που δεν κατανοεί την διοικητική πραγματικότητα , η Θεσσαλία βρέθηκε εγκλωβισμένη — ανάμεσα σε έναν «μονάρχη της επικοινωνίας» (Αγοραστός) κι' έναν «απροετοίμαστο διαχειριστή» (Κουρέτας).
Τελικά, η μόνη πραγματική αναπτυξιακή στρατηγική, που έχει μείνει είναι να κοιμόμαστε όλοι (κυβερνώντες και κυβερνώμενοι) με τις 100% βαμβακερές, ελληνικές πιτζάμες ... ελπίζοντας, ότι ο ύπνος θα λύσει όλα τα υπαρξιακά μας προβλήματα ...
Αλλιώς, κινδυνεύουμε να ξυπνήσουμε και να διαπιστώσουμε, ότι η μόνη 'πράξη' είναι η αγορά ρουχισμού ύπνου ... και η στασιμότητα είναι μονόδρομος ... !

