Μαγνησία

Σε ανοιχτή συνεδρίαση καλεί τους παραγωγικούς φορείς η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Μαγνησίας

Σε ανοιχτή συνεδρίαση καλεί τους παραγωγικούς φορείς η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Μαγνησίας

Τον συντονισμό των επόμενων κινήσεων του πρωτογενούς τομέα στη Μαγνησία επιδιώκει η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Μαγνησίας, η οποία καλεί σε ευρεία ανοιχτή συνεδρίαση όλους τους Αγροτικούς, Κτηνοτροφικούς και Αλιευτικούς Συλλόγους της περιοχής.

Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Ιουνίου στις 9 το βράδυ, στις εγκαταστάσεις της Ένωσης Πηλίου στα Λεχώνια.

Στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθούν τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας, με έμφαση στο αυξημένο κόστος παραγωγής, στις τιμές διάθεσης των προϊόντων, στις αποζημιώσεις των παραγωγών, καθώς και στον σχεδιασμό των επόμενων κινητοποιήσεων.

Η Ομοσπονδία απευθύνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή των διοικητικών συμβουλίων και των μελών των συλλόγων, υπογραμμίζοντας ότι η λήψη συλλογικών αποφάσεων είναι αναγκαία προκειμένου να ενισχυθεί η διεκδίκηση λύσεων για τα προβλήματα του κλάδου.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, στόχος της συνάντησης είναι η διαμόρφωση κοινού πλαισίου δράσης για την υπεράσπιση της βιωσιμότητας και του μέλλοντος του πρωτογενούς τομέα στη Μαγνησία.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης της δράσης «Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους», που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές παρουσίασαν δράσεις και δημιουργίες με επίκεντρο τα δικαιώματα του παιδιού, με τα νήπια να πραγματοποιούν μια συμβολική διαδήλωση για το δικαίωμα στο παιχνίδι, τη μόρφωση και την ειρήνη, ενώ οι...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;